خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان:

ترقی کاشان در گرو اتحاد مدیران این شهرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۵۶

هنر مدیران شهرستان در این است که وقتی فرزندی از اهل کاشان فرماندار این شهرستان شد دیگر برای پیشرفت و ترقی کاشان بهانه جویی نکنیم.

امام جمعه کاشان گفت: با انتصاب فرمانداری بومی در شهرستان کاشان امروز دیگر هیچ بهانه‌ای برای اعمال مدیریت جهادی و داشتن کاشانی مترقی نباید برای مدیران این شهرستان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه روز شنبه هفدهم خرداد در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار و روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان برگزار شده بود ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع)، شروع اولین جلسه شورای اداری در سال جدید با فرماندار بومی برای شهرستان کاشان را فرصت بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان دانست و گفت: با توجه به اینکه مردم و شورای اسلامی شهر کاشان خواستار فرمانداری بومی برای شهرستان کاشان بودند خوشبخانه در آستانه میلاد منجی عالم بشریت مهدی(عج) اولین جلسه شورای اداری با حضور مدیریت صدرائیه تحقق یافت.

نمازی وحدت را عامل اصلی پیشرفت کشور، استان و شهرستان کاشان دانست و خطاب به مدیران ادارات این شهرستان گفت: اگر می‌خواهید یک کاشان مترقی و پیشرفته داشته باشید باید با اتحاد یکپارچگی و پشتیبانی از یکدیگر شهرستان کاشان را به جایگاه اصلی خودش ارتقا دهید.

عضو خبرگان رهبری وجود فرماندار بومی برای شهرستان کاشلان را نعمتی ارزشمند و فرصت خوبی از طرف خدواند متعال برای مردم این منطقه دانست و گفت: هنر مدیران شهرستان در این است که وقتی فرزندی از اهل کاشان فرماندار این شهرستان شد دیگر برای پیشرفت و ترقی کاشان بهانه جویی نکنیم.

وی تضعیف یکدیگر را به مصلحت شهرستان کاشان ندانست و گفت: در حال حاضر که شهرستان کاشان دارای نماینده دولت بومی، شورای اسلامی شهر دلسوز، شهردار جوان و فعال و نماینده مردم دلسوز، خوب و پیگیر در مجلس شورای اسلامی و جوان است دیگر هیچ بهانه‌ای برای کوتاهی در کارها نباید وجود داشته باشد.

امام جمعه کاشان مد نظر قرار دادن رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری را عامل موفقیت مسئولین دانست و خطاب به مسئولین ادارات کاشان گفت: امروز دیگر زمان پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نیست و بیرون رفتن از مسیر مدیریت اسلامی کار بچه‌گانه است.

نمازی رعایت دستورالعمل‌ها و توجه به سلسله مراتب و رعایت حریم یدیگر را به مدیران شهرستان گوشزد کرد و گفت: با توجه به اینکه در راس ادارات کل استاندار و در شهرستان کاشان فرماندار نماینده عالی دولت، بعد شورای اسلامی شهر، شهردار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است باید با هماهنگی حریم همدیگر را بشناسید.

امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران شهرستان نیز همانند دانشجویان و دانش آموزان مورد ارزیابی و ثبت قرار می‌گیرد، خطاب به حاضرین گفت: عاجزانه تقاضا می‌کنم با توجه به اینکه کارهای زمین مانده در کاشان زیاد است دوران مسئولین خود را بشناسید و کارهایتان را با مشاوره و سرعت پیش ببرید.

نماینده ولی فقیه در کاشان وضعیت بد خیابان‌ها، مشکل آسفالت و دست اندازهای فراوان را از مهمترین معضلات شهری کاشان دانست و گفت: امیدوارم در آینده نزدیک با همکاری واتحاد مدیران شهرستان شاهد کاشانی توسعه یافته باشیم.

عضو خبرگان رهبری درادامه شرایط بین المللی را حساس و غیر قابل پیش بینی دانست و گفت: تنها راه عبور از این شرایط پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

نمازی به جایگاه رهبری در حکومت شیعی اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت‌های جامعه شیعی معرفت الامام، مسیر شناسی و معاد شناسی است و برخلاف دیگر نظام‌های سیاسی رهبری در نظام اسلامی آسمانی است.

امام جمعه کاشان دوری جستن از شعار، تجمل گرایی و برگزاری کنگره و همایش های بدون عمل را مورد تاکید قرارداد و گفت: با توجه به اینکه ذره ای نمی توانیم به استکبار و کفار اعتماد کنیم تنها راه موفقیت بیعت محض و کامل امت اسلامی از رهبری اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز