خبرگزاری کار ایران

بهنام تشکر:

کاشان گل ترین شهر کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۲۳

برگزاری چنین جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی ارزشمند و در سطح ملی برای این شهرستان بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

هنرمند رادیو و تلویزیون گفت: کاشان با تاریخ بسیار غنی قدیمی‌ترین و گل‌ترین شهر کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «بهنام تشکر» در ششمین شب برگزاری «جشنواره ملی گل محمدی کاشان» اظهار داشت: کاشان دارای اماکن تاریخی بسیار جذاب، دیدنی و تاریخی از جمله باغ فین، بازار سنتی و خانه‌های تاریخی ارزشمند است.

وی، با تاکید بر توسعه برنامه‌های فرهنگی و گسترش مکان‌های فرهنگی در این شهرستان افزود: برگزاری چنین جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی ارزشمند و در سطح ملی برای این شهرستان بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

این بازیگر و صداپیشه رادیو و تلویزیون در ادامه، با اشاره به بازی در جدید‌ترین کار تلویزیونیش با عنوان «بین خودمون بمونه» اذعان داشت: مدت ۱۰ شب است که برای ایفای نقش در این مجموعه و فیلمبرداری سکانس‌های این مجموعه در باغ تاریخی فین کاشان در این شهرستان حضور دارد.

تشکر، بازی در مجموعه طنز ساختمان پزشکان را یادآورشد و گفت: از بازی در این سریال خاطرات شیرینی دارد.

گفتنی است: ششمین شب برگزاری «جشنواره ملی گل محمدی کاشان» با ویژه برنامه‌های تبرک مراسم به پرچم گنبد امام حسین(ع) همراه با طنین لبیک «یا حسین» شرکت کنندگان در جشنواره، قرائت بخشی از مناجات شعبانیه، مولودی خوانی میلاد ابا عبدالله الحسین(ع)، پخش تصاویری از حرم و بارگاه ملکوتی امام حسین(ع)، تجلیل از پیر غلامان و ذاکرین آل الله، تقدیر از هنرمندان بر‌تر در حوزه معماری، صنایع فرش و دارندگان مقام‌های بر‌تر ملی و بین المللی این شهرستان در رشته‌های ورزشی و اجرای علیرضا روزگار در فضایی شاد، معنوی و پرهیجان برگزار شد.

گفتنی است: نخستین جشنواره ملی گل محمدی تا یازدهم خرداد ماه هر شب با حضور هنرمندان صدا و سیما، چهره‌های موسیقی ایران و هنرمندان تقلید صدا در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز