خبرگزاری کار ایران

همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان:

ندای «لبیک یا حسین» در جشنواره گل محمدی طنین انداز شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۴۷

جشنواره گل محمدی که در راستای شادی و نشاط شهروندان کاشانی و گردشگران داخلی و خارجی در در این شهر برگزار می‌شود، مبتنی بر فرهنگ دینی و ذکر یاد شهدا، جانبازان و توسل به امامان است.

در پنجمین شب جشنواره گل محمدی ندای «لبیک یا حسین» با حضور صد‌ها شهروند کاشانی طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان شهروندان کاشانی در پنجمین شب از برگزاری جشنواره گل محمدی صد‌ها شهروند کاشانی ارادت و خلوص خود را با زمزمه کردن یاد و نام مقتدای خود امام حسین(ع) و علمدار کربلا ابولفضل العباس(ع) همگام و همنوا زمزمه کردند.

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان در حاشیه این مراسم گفت: جشنواره گل محمدی که در راستای شادی و نشاط شهروندان کاشانی و گردشگران داخلی و خارجی در در این شهر برگزار می‌شود، مبتنی بر فرهنگ دینی و ذکر یاد شهدا، جانبازان و توسل به امامان است.

محمد علی فرجی با اشاره به اینکه هر ساله خانه مقدس کعبه با گلاب ناب محمدی کاشان شستشو داده می‌شود، بر ضرورت ترویج فرهنگ تولید گل و گلاب و پرورش گل محمدی با سیره نبوی همراه با توسعه گردشگری در زمینه توسعه اقتصاد این شهر تاکید کرد.

وی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، غرفه گلابگیری و عرضه گلاب و عرقیات، برگزاری کاروان نمادین گل وگلاب در محوطه بام شهر با انتخاب هیات داوران، بررسی و کیفیت گل و چگونگی تبدیل آن به گلاب، برگزاری تورهای کاشان گردی و کویرگردی را از جمله برنامه‌های این جشنواره در سالن روباز بام شهر کاشان دانست.

نخستین جشنواره گل محمدی تا یازدهم خرداد ماه هر شب با حضور هنرمندان صدا و سیما، چهره‌های موسیقی ایران و هنرمندان تقلید صدا در ورزشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز