خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان خبر داد:

آئین گل محمدی کاشان در آستانه ثبت جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۲۱

معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان از در آستانه قرار گرفتن ثیت جهانی آیین گل محمدی کاشان خبرداد

معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان از در آستانه قرار گرفتن ثیت جهانی آیین گل محمدی کاشان خبرداد فرماندار کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «ابوالفضل صدارئیه» در چهارمین شب برگزاری " جشنواره ملی گل محمدی کاشان " اظهار داشت: به پاسداشت پرورش گل های محمدی و برگزاری آئین ها و جشنواره های گل سرخ درمنطقه کاشان، در آستانه ثبت جهانی آئین گل محمدی در شهر گل و گلاب هستیم.

وی، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی گل محمدی به ویژه شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی کاشان گفت: منطقه کاشان با نام گل سرخ محمدی در همه جا حک شده و برگزاری جشنواره ها و آئین ها در این خطه ضروری است.

به گفته وی، نخستین برگزاری جشنواره ملی گل محمدی کاشان، شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی را به سوی این شهرستان دعوت کرده و مورد استقبال بی نظیر آنان قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان، از برگزاری جشنواره ملی گل محمدی در آینده ای نزدیک در استان کاشان خبر داد و گفت: امید است به زودی با تلاش و حمایت مسئولین بتوانیم کاشان را به استان تبدیل کنیم.

صدرائیه افزود: برگزاری جشنواره های ملی مدیریتی جهادگونه و تلاشی دو چندان از مسئولین و دست اندرکاران را می طلبد که به حق برگزار کنندگان و حامیان این جشنواره این را ادا می کنند.

چهارمین شب برگزاری " جشنواره ملی گل محمدی کاشان " با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین شهرستان و میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی، همراه با خوانندگی، حضور داریوش ارجمند بازیگر محبوب، موسیقی و اجرای استاد حسین و تقلید صدا برگزار شد.

گفتنی است: نخستین جشنواره ملی گل محمدی تا یازدهم خرداد ماه هر شب با حضور هنرمندان صدا و سیما، چهره های موسیقی ایران و هنرمندان تقلید صدا در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز