خبرگزاری کار ایران

داریوش ارجمند عنوان کرد:

کاشان شهری دانشمند خیز و فرهنگ پرور است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۷۸

کاشان شهری دانشمند خیز و فرهنگ پرور است و با این مهم می‌توان آن را به عنوان مرکز فرهیختگان ایران نام برد.

بازیگر سینما و تئا‌تر، از کاشان به عنوان مرکز فرهیختگان ایران نام برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان داریوش ارجمند، در چهارمین شب برگزاری «جشنواره ملی گل محمدی کاشان» اظهار داشت: کاشان شهری دانشمند خیز و فرهنگ پرور است و با این مهم می‌توان آن را به عنوان مرکز فرهیختگان ایران نام برد.

وی، وجود بزرگان، شعرا، فضلا، علما، شخصیت‌های علمی، ادبی، هنری و شهدای دفاع مقدس درمنطقه کاشان را افتخاری در تاریخ ایران دانست.

به گفته وی، همانگونه که ایران با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است زندگی شخصی ارجمند نیز بر سه پایه استوار شده است.

این پیشکسوت سینما، عبودیت خدا، نوکری مردم و خدمت به فرهنگ سرزمین را از جمله شعار سه گانه خود در زندگی عنوان کرد.

ارجمند، ضمن اشاره به نقش مالک اشتر در فیلم «امام علی(ع) افزود: فروتنی، مهربانی، بخشش از درس‌هایی است که در این سریال می‌توان در شخصیت‌ها و زندگی انسان‌ها یاد کرد.

وی، نقش پدر در سریال» ستایش «را به عنوان فردی دلسوز، مهربان، خانواده دوست، عشق به فرزندان و کمک رسانی به مردم دانست و گفت: پدر‌ها و مادر‌ها در هر نقشی که بازی کنند عشق به خانواده را همیشه در وجود خود نشان می‌دهند.

چهارمین شب برگزاری جشنواره ملی گل محمدی کاشان «با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین شهرستان و میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی برگزار شد.

گفتنی است: نخستین جشنواره ملی گل محمدی تا یازدهم خرداد ماه هر شب با حضور هنرمندان صدا و سیما، چهره‌های موسیقی ایران و هنرمندان تقلید صدا در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز