خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کاشان:

حضور شهردار و فرماندار با جسارت کاشان را به جایگاه اصلی خود می‌کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۰۲

امید است با حمایت و همکاری ابوالفضل صدرائیه معاون استاندارو فرماندار و آیت اله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اینگونه جشنواره‌هایی که آئین گلابگیری سنتی را نمایان می‌کند همیشگی باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان، شادی و با نشاط بودن را یکی از ضروریات زندگی بشری نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علی هاشمی‌طاهری»، در سومین شب برگزاری «جشنواره ملی گل محمدی کاشان» ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دین اسلام جامع‌ترین دین بشریت ودینی که شادی و نشاط درون آن نهفته است.

وی افزود: شاد بودن یکی از ضروریات زندگی بشری است که قلبمان بایستی شاد باشد.

به گفته وی، جشنواره‌هایی که قرائت قرآن توسط قاریان بر‌تر کشور، تواشیح، سخنرانی، اجرای موسیقی و برنامه‌های شاد برگزار می‌شود بایستی حد و حریم‌ها نیز در آن رعایت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کاشان، ضمن تقدیر و سپاس از شهردار کاشان و دست اندرکاران در برگزاری جشنواره ملی گل محمدی این شهرستان گفت: همت، جسارت، متدین و کلان نگر بودن شهردار کاشان، حمایت اعضای شورای شهر را در برگزاری اینگونه برنامه‌ها به دنبال دارد.

هاشمی طاهری، از فرماندار کاشان نیز به عنوان فردی پرانرژی، با انگیزه و با جسارت یاد کرد و افزود: امید است با حمایت و همکاری ابوالفضل صدرائیه معاون استاندارو فرماندار و آیت اله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اینگونه جشنواره‌هایی که آئین گلابگیری سنتی را نمایان می‌کند همیشگی باشد.

اینجانیاز سرافرار کشورمان، وجود علما، فضلا، شعرا، بزرگان، شهدا و هنرمندان کاشان را حائز اهمیت دانست و گفت: بحثگردشگری، ابنیه تاریخی و طبیعی، وجود حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال و گل و گلاب، بایستی کاشان را در جایگاه اصلی خود به منصه ظهور برساند.

گفتنی است: نخستین جشنواره ملی گل محمدی تا یازدهم خرداد ماه هر شب با حضور هنرمندان صدا و سیما، چهره‌های موسیقی ایران و هنرمندان تقلید صدا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امیرکبیر کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز