خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان؛

براحیای بازی های بومی محلی در روستای ورکان تاکید شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۸۸

با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش روستایی کاشان، دهیار و رئیس شورای روستای ورکان در دهیاری این روستابر رفع مشکلات زمین فوتبال و احیای بازی های بومی محلی در روستای ورکان تاکید شد.

با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش روستایی کاشان، دهیار و رئیس شورای روستای ورکان در دهیاری این روستابر رفع مشکلات زمین فوتبال و احیای بازی های بومی محلی در روستای ورکان تاکیدشد.

به گزارش خبرنگار خیر گزاری ایلنا در کاشان دراین جلسه رئیس شورای اسلامی روستای ورکان گفت: با توجه به اینکه زمین فوتبال در این روستا چند سالی است نیمه کاره رها شده و مشکلاتی را برای ورزشکاران به وجود آورده که امیدواریم با همکاری شما بتوانیم آن را بازسازی کنیم.

وی همچنین افزود: ورزش به خصوص بازیهای بومی محلی در این روستا کمرنگ شده. ما می خواهیم با برگزاری همایش پیاده روی در خرداد ماه دوباره در وجود مردم روستا شور ونشاط وشادابی ایجاد کنیم.

در پایان دهیار ورکان با تشکر و قدردانی از ریس اداره ورزش و جوانان و ریس هیئت ورزش روستایی کاشان گفت: امیدواریم با رفع مشکلات ورزشی روستا بتوانیم در احیا ی بازیهای بومی محلی و شرکت در مسابقات گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز