خبرگزاری کار ایران

بخشدار قمصر در گفتگو با ایلنا:

مشکلات جشنواره گل و گلاب قمصر آسیب شناسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۸۸

در راستای آسیب‌شناسی و ازدحام جمعیت در اولین شب جشنواره گل و گلاب قمصر جلسه‌ای اضطراری برگزار کردیم و مقدماتی را فراهم کردیم که سال آینده با پذیرایی بهتر از گردشگران جشنواره را بهتر برگزار کنیم.

بخشدار قمصر گفت: در راستای آسیب‌شناسی و ازدحام جمعیت در اولین شب جشنواره گل و گلاب قمصر جلسه‌ای اضطراری برگزار کردیم و مقدماتی را فراهم کردیم که سال آینده با پذیرایی بهتر از گردشگران جشنواره را بهتر برگزار کنیم.

«احمدرضا طحانی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان به افزایش محتوای یازدهمین جشنواره گل و گلاب قمصر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حضور گردشگران و مسافران در این دور از جشنواره نسبت به سال‌های قبل بسیار بیشتر بود و در این خصوص با مشکلاتی مواجه شدیم مقرر شد که بعد از اتمام جشنواره مشکلات به وجود آمده در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای شهرستان کاشان که در فرمانداری برگزار می‌شود با نقد و بررسی و ارائه راهکار آسیب‌شناسی شود.

بخشدار قمصر واگذاری دبیری دبیرخانه دائمی جشنواره‌های گل و گلاب شهرستان کاشان به شهر قمصر را فرصت مناسبی برای تصمیم گیری و برنامه‌ریزی در برگزاری هرچه بهتر جشنوارهای گل و گلاب شهرهای گل خیز محمدی کاشان عنوان کرد و گفت: در این دبیرخانه طوری برنامه‌ریزی خواهد شد تا بتوانیم بهتر در خدمت گردشگران و میهمانانی که از شهرهای مختلف کشور می‌آیند باشیم.

طحانی به دغدغه فرهنگی جشنواره بر اساس دیدگاه رهبری مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برگزاری جشنواره گل و گلاب یک سری اسپانسرهایی را دارد و مردم با شرکت‌های خصوصی هم در این زمینه همکاری می‌کنند، لذا دولت باید در خصوص در برنامه‌های فرهنگی جشنواره یک سری اقداماتی را انجام دهد.

وی به افزایش محتوای برنامه‌های جشنواره سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده و پیشنهاداتی که مسافران و میهمانان داشتند سال آینده محتوا و فرهنگ جشنواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بخشدار قمصر از حضور بیش از ۲۰ هزار نفر و بالا‌تر از میزان پیش بینی شده مکان جشنواره در سال جاری اشاره کرد و گفت: خیلی از کسانی که برای حضور در جشنواره گل و گلاب قمصر به این شهر تشریف آورده بودند به علت عدم گنجایش مکان جشنواره مجبور بودند محل را ترک کنند، لذا ضمن عذرخواهی از این بابت شرمنده این عزیزان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز