خبرگزاری کار ایران

یکی از سرداران دفاع مقدس:

رزمندگان دفاع مقدس، مرد میدان عمل بودند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۵۶

رمز پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آن بود که رزمندگان ما مرد میدان عمل بودند و هرچه به آن معتقد بودند، عمل می کردند.

یکی از سرداران دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آن بود که رزمندگان ما مرد میدان عمل بودند و هرچه به آن معتقد بودند، عمل می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل سردار «حسن هاشمی» شامگاه روز گذشته در یادواره شهدای فتح خرمشهر در مسجد جامع نوش آباد با اعلام این مطلب افزود: در سال‌های حماسه و خون، بسیاری از افراد بودند که شعار می‌دادند اما تا اهواز هم نیامدند.

جانشین سابق فرمانده لشکر امام حسین علیه السلام اظهار داشت: اگر در سال‌های دفاع مقدس، نیازمند یک فشنگ بودیم، اما امروز موشک‌های قاره پیمای ایران، تمام اهداف استراتژیک دشمن را در زیر دید دارد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، ابهت لشکر اسلام و اقتدار نیروهای بسیجی، از اعتقاد، ایمان و اتصال به مکتب اهل بیت علیهم السلام ریشه گرفته بود.

وی تاکید کرد: در استراتژی‌های جنگ، برای حمله، باید حداقل سه برابر دشمن نیرو و تجهیزات داشت در حالی که در جنگ تحمیلی نیروهای ما یک سوم و تجهیزات ما یک دهم بود.

به گفته وی، برای تحلیل اتفاقات باید زمان و مکان و موقعیت استراتژیک و سیاسی آن را در نظر گرفت.

وی افزود: صدام، خرمشهر را دژ مستحکمی می‌دانست که تصور نمی‌کرد رزمندگان ایران آن را فتح کنند در حالی که فاتحان خرمشهر، میانگین سنی ۱۶ تا ۲۲ سال داشتند.

هاشمی گفت: برگزاری یادواره شهدا، فرصتی است تا با شهدا هم پیمان شویم که از ارزشهای انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس دفاع خواهیم کرد.

یادواره شهدای فتح خرمشهر، به یادبود شهدای عملیات بیت المقدس و ۱۶ نفر از بسیجیان نوش آباد که در این عملیات به شهادت رسیدند، با حضور رزمندگان دفاع مقدس و جمعی از مسوولان اجرایی نوش آباد و آران و بیدگل در مسجد جامع نوش آباد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز