خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

پنج قلوهای کاشانی از معلم خود تقدیر کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۶۹

دبیر ارشد طرح پراکنده شاهد مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری آیین تجلیل ازمعلم پنج قلوهای کاشانی در مجتمع آموزشی ملا محسن فیض این شهر خبر داد.

دبیر ارشد طرح پراکنده شاهد مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری آیین تجلیل از معلم پنج قلوهای کاشانی در مجتمع آموزشی ملا محسن فیض این شهر خبر داد.

«محبوبه تقی‌نژاد» در حاشیه برگزاری این مراسم گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: طرح پراکنده شاهد به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر که در مدارسی غیر از مدارس شاهد شاغل به تحصیل هستند با مشارکت دبیران و مشاوران باتجربه در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این آیین از خدمات علمی و آموزشی خانم «معصومه دُرپسند» معلم پنج قلوهای فرزند یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

وی اظهار داشت: پنج قلوی کاشانی به نام‌های علی، حسن، حسین، زینب و فاطمه هستند دانش آموز پایه پنجم ابتدایی بوده و در مجتمع آموزشی ملا محسن فیض کاشانی مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تقویت بنیه علمی فرزندان خانواده شاهد و منحصر به فرد بودن این اتفاق، برای این پنج دانش آموز، یک کلاس اختصاصی تشکیل شده و یک معلم خصوصی مسوولیت تدریس آن‌ها را بر عهده داشت تا آنچه حق آن‌ها است به نسبتی ادا شود.

تقی‌نژاد گفت: در سال تحصیلی جاری، ۱۳۰ نفر از فرزندان ایثارگران و جانبازن این شهرستان از خدمات علمی و مشاوره‌ای، در پایگاه‌های تقویت بنیه علمی استفاده می‌کنند.

در این آیین که با حضور مسوولان آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان کاشان برگزار شد، پس از اجرای نمایش توسط پنج قلوهای کاشانی، لوح تقدیر و هدیه آن‌ها به خانم معصومه دُرپسند اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز