خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان کشوری:

نخستین جشنواره ملی گل محمدی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۱۰

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری " نخستین جشنواره ملی و آئین گل سرخ محمدی " در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان خبر داد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری «نخستین جشنواره ملی و آئین گل سرخ محمدی» در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با فصل گل و گلاب در خرداد ماه «نخستین جشنواره ملی گل محمدی» با حضور هنرمندان، بازیگران و پیشکسوتان خوش چهره و نام آور کشوری در استادیوم بزرگ ۱۵ هزار نفری امیر کبیر کاشان برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی منطقه استراتژیک کاشان به عنوان قطب اصلی گل محمدی ایران به گردشگران و میهمانان، پاسداشت مراسم آئینی گلابگیری سنتی، معرفی جاذبه‌های طبیعی گردشگری کاشان و معرفی شهرهای سرسبزی چون قمصر، نیاسر، برزک، جوشقان و… ذکر کرد.

به گفته وی، «نخستین جشنواره ملی گل محمدی کاشان» همزمان با شب مبعثحضرت رسول اکرم(ص) تا ولادت حضرت امام حسین(ع) از پنجم تا ۱۲ خرداد ماه در کاشان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، شعار «نخستین جشنواره ملی گل محمدی کاشان» را «در بهار علوی از عطر نبوی تا شمیم مهدوی» عنوان کرد و گفت: امید است بتوانیم در این ایام برنامه­های ویژه ­ای را با محوریت مبعثحضرت رسول اکرم(ص) و با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) برگزار کنیم.

شایان ذکر است: «نخستین جشنواره ملی گل محمدی کاشان» توسط شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در استادیوم بزرگ ۱۵ هزار نفری کاشان با حضور میهمانان و شهروندان برگزار می‌شود.

گفتنی است که علاوه بر برگزاری نخستین جشنواره ملی گل محمدی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کاشان از پنجم تا ۱۲ خرداد ماه مجموعه جشنواره‌های گل و گلاب شهرستان کاشان نیز به ترتیب ۲۲ اردیبهشت تا ۲۳ اردیبهشت در نیاسربرگزارشد و از یکم تا دوم خرداد ماه در شهر قمصر پایتخت گل و گلاب ایران، هشتم تا نهم خرداد در شهر برزک و بیست و دوم خرداد تا ۲۴ خرداد در شهر جوشقان و کامو برگزار می‌شود. ضمن اینکه اولین گل و گلاب نیاسر برای غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر سلطان علی بن باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان در ۱۸ اردیبهشت استفاده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز