خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صادر شد؛

پیام تبریک مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۶۴

نام گذاری ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، ارج نهادن به فعالیتی لازم و ضرورتی سازمانی در عرصه اجتماعی است.

نام گذاری ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، ارج نهادن به فعالیتی لازم و ضرورتی سازمانی در عرصه اجتماعی است.

پیام تبریک مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) کاشان ارسال شده به شرح ذیل است:

امروزه توسعه روابط عمومی برای ترویج فرهنگ ارتباطات و گسترش فن‌آوری اطلاعات در جامعه ضروری است و این امر زمانی تحقق می‌یابد که روابط عمومی‌ها متکی بر علم و دانش و با استفاده از شیوه‌های علمی و هنری در پی اطلاع‌رسانی به مردم و اطلاع‌یابی از آنان برای ترویج روح و فلسفه روابط عمومی اهتمام ورزند.

بنابراین اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روابط عمومی به عنوان رابط و حلقه اصلی اتصال مردم به دستگاه‌ها، از یک سو، تلاش می‌کند تا مردم به راحتی در جریان اخبار و عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته و در برابر نظرات، پیشنهادات و نقد افکار عمومی پاسخگو باشد و از سوی دیگر با انعکاس به موقع مسائل، مشکلات، کاستی‌ها و نیازهای مخاطبین، مدیران را در اتخاذ تصمیمات صحیح و راه گشا و حل مشکلات جامعه یاری نماید. براین اساس، روابط عمومی هنر خدمت به مردم و هنر برقراری تعامل و ارتباط موثر و دو سویه‌ای است که بهره‌مندی شایسته از آن، بهبود و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم و افزایش مشارکت عمومی و نشاط و امید در جامعه را به همراه خواهد داشت.

اگر روزی سازمان‌ها نیازی به داشتن روابط عمومی احساس نمی‌کردند و یا آن را تنها برای امور تشریفاتی و تبلیغاتی مورد بهره‌برداری قرار می‌دادند امروزه به خاطر ابعاد گسترده تاثیر ارتباطات بر سرنوشت سازمان‌ها، مدیران هوشمند دستگاه‌ها اعم از دولتی و غیردولتی، به نقش ویژه روابط عمومی در دستیابی به موفقیت و ارتقاء جایگاه سازمانی خود پی برده‌اند.

امروز روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه فرعی تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در سیاستگذاری و هدایت سازمان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون ساماندهی اطلاعات و آگاهی از فرآیندهای جاری در لایه‌های مختلف درون‌سازمانی و برون سازمانی هیچ سازمانی قادر به حرکت آگاهانه و توأم با تسلط بر محیط و حرکت به سوی اهداف عالی خود نیست.

اینجانب، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران و همکاران ساعی و پرتلاش این عرصه تبریک گفته و برای یکایک ایشان آرزوی دوام توفیق و پیروزی دارم.

علیرضا کاشانی‌نژاد

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز