خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ورزش مهمترین ابزار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۹۱

با توجه به اینکه کم تحرکی یک معضل جهانی و ورزش مهم‌ترین ابزار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است اگر دراین بخش سرمایه گذاری کنیم دیگر نیازی به بیمارستان و مشتریان زندانی نخواهیم داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه کم تحرکی یک معضل جهانی و ورزش مهم‌ترین ابزار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است اگر دراین بخش سرمایه گذاری کنیم دیگر نیازی به بیمارستان و مشتریان زندانی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین داوری» معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عصر یکشنبه در آیین افتتاح سالن چند منظوره خلیج فارس در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) آموزش و پرورش‌کاشان با بیان این مطلب اقدامات آموزش و پرورش کاشان در تهیه زیرساخت‌های ورزشی در کشو را کم نظیر دانست و گفت: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان علاوه بر موفقیت در امر آموزش در امر ورزش و تهیه زیر ساخت‌های ورزشی نیز موفقیت چشمگیری داشته است که در سطح کشور الگوی بی‌نظیری است که امر بیانگر عزم ملی و مدیریت جهادی ایشان است.

وی تهیه زیر ساخت‌های ورزشی در آموزش و پرورش کاشان را هوشمندانه خواند و یاد آورشد: احداثسالن‌های ورزشی در مدارس شهرستان کاشان نتیجه تعامل، همفکری، همکاری زحمت کشان و خیرین این عرصه است.

داوری از ابزار ورزش به عنوان سد محکمی در مقابل هجمه فرهنگی دشمن و معضلات و مشکلات اجتماعی نام برد و افزود: اگر امروز عامل بیشترین مرگ و میر در کشور بیماری‌های قلبی عروقی است در سال‌های آینده عامل اصلی مرگ و میر کم تحرکی خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: اگر در ورزش سرمایه گذاری شود و زیر ساخت‌های ورزشی برای نوجوانان و جوانان فراهم شود از مشکلات و معضلات اجتماعی نیر کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رییس رژیم صهیونیستی از اوباما رییس جمهورآمریکا خواستار افزایش شبکه‌های فارس زبان ماهواره شده است گفت: در چنین وضعیتی که نوجوانان و جوانان مورد هجمه بیرحمانه شبکه‌های ضد اخلاقی ماهواره‌ای و اینترنتی دشمن قرارگرفته است نقش مهم و وظیفه معلم بیش از گذشته سنگین و باید پاسخگو‌های نیازهای دانش آموزان بوده و آموزش و پرورش نیز به این نیاز‌ها اهمیت بدهد.

داوری با بیان که آسیب‌های اجتماعی از ما جلو افتاده است متذکر شد: دشمن هر روز به شکلی نوجوانان و جوانان را مورد هجمه و هدف قرار داده‌اند و امروز ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای ضد اخلاقی در دسترس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش یکی از مهم‌ترین ابزارهای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است گفت: اگر در ورزش سرمایه گذاری کنیم دیگر نیازی به بیمارستان و مشتری زندانی نخواهیم داشت ضمن اینکه اعتیاد که مهم‌ترین عامل فروپاشی خانواده‌هاست کاهش پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز