خبرگزاری کار ایران

در تحقق شعار سال ۱۳۹۳ در بعد فرهنگی؛

برگزاری جلسه شورای عالی بسیج کارمندی شهرستان آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۳۴

اولین جلسه شورای عالی بسیج کارمندی شهرستان آران و بیدگل با هدف بررسی وظیفه مسئولان ادارات و نهاد های شهرستان در تحقق شعار سال ۱۳۹۳ در بعد فرهنگی برگزار گردید

اولین جلسه شورای عالی بسیج کارمندان شهرستان آران و بیدگل که با ماموریت تشکیل قرارگاهی با هدف بررسی مسائل روز ادارات و نهاد ها تشکیل شده، در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل این جلسه با هدف بررسی وظیفه مسئولان ادارات و نهاد های شهرستان در تحقق شعار سال ۱۳۹۳ در بعد فرهنگی برگزار گردیده و مباحثزیر مورد بررسی قرار گرفت.

۱ - آزادی بی ضابطه یا با ضابطه و رعایت حد و حدود خطوط قرمز

۲ - مقابله با اباحه گری(مباح نمودن لذت گرایی و شهوت رانی و…)

۳ - مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن

۴ - نگاه نقادانه مراجع فرهنگی(علما، اساتید، روشنفکران انقلابی، هنرمندان متعهد) در خصوص مسائل فرهنگی نسبت به مسئولین فرهنگی.

در ابتدای جلسه رئیس شورای عالی بسیج کارمندان جناب آقای صدر ضمن تشریح ویژگی های کمی و کیفی جنگ نرم، هدف اصلی چنین جنگی را ابتدا ذهن و فکر و در مرحله بعد اعتقاد یک جامعه دانستند و عنوان نمودند دفاع در مقابل این جنگ مستلزم افزایش سطح آگاهی جامعه می باشد.

ایشان یکی از نقاط ضعف برنامه های فرهنگی را نبود متولی واحد در سطح دستگاه های فرهنگی دانستند.

در ادامه اعضا به بحثو بررسی مسائل روز شهرستان خصوصا مسائل فرهنگی پرداختند که اهم آن عبارت بودند از:

۱ - لزوم حضور پر رنگ مراجع فرهنگی(علما، اساتید، روشنفکران انقلابی و هنرمندان متعهد) شهرستان در پیگیری و عکس العمل نسبت به مسائل فرهنگی روز شهرستان

۲ - لزوم افزایش آگاه سازی در سطح ادارات و نهاد ها و سایر عموم مردم نسبت به ابزار ها و تجهیزات فضای مجازی و متذکر شدن معایب و خطرات آن ها.

۳ - توجه به سیره فرماندهان دفاع مقدس بعنوان الگو مدیریت جهادی و استخراج و بهره بری از این الگو دراستای نحوه مدیریت رؤسا و کارمندان ادارات و نهاد های سطح شهرستان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز