خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در ایران توسط باشگاه علمی پژوهشی فیزیک:

برگزاری برنامه علمی ترویجی جنگ شگفتی های علوم در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۳۱

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری جنگ شگفتی های علوم در پارک آیت اله مدنی این سازمان با همکاری باشگاه آریان پژوه خبر داد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری جنگ شگفتی‌های علوم در پارک آیت اله مدنی این سازمان با همکاری باشگاه آریان پژوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مهدی نادعلی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای نخستین بار در ایران توسط باشگاه علمی پژوهشی فیزیک آریان پژوه با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ویژه برنامه علمی ترویجی جنگ شگفتی‌های علوم سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت سه شب در پارک آیت الله مدنی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی، ایجاد شور و نشاط علمی، آموزش خلاق و علمی مفاهیم پیچیده فیزیک، تقویت روحیه پژوهشگری و جذابیت‌های علمی را از اهداف این جنگ برشمرد.

به گفته وی، بررسی جدید‌ترین سبک‌های پیچیده فیزیک و تحلیل بیش از یک هزار و ۲۰۰ آزمایش علمی از دیگر برنامه‌های جنگ شگفتی‌های فیزیک است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ایجاد محیطی شاد و علمی، جذاب‌ترین و هیجان انگیز‌ترین آزمایشات علمی جهان و ارائه توضیحات مربوط به سبک پژوهش محور را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد.

نادعلی گفت: جنگ شگفتی‌های علوم در تمامی مقاطع سنی و تحصیلی برگزار می‌شود.

وی، چرخ زنجیری، ستون آتش، موشک الکی، شلیک دود، فواره مه، انهدام بشکه، جادوی سرما، پرواز توپ، تخت خواب مرگ و جادوی مار را از جمله لیست آزمایشات برنامه علمی ترویجی جنگ شگفتی‌های علوم نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز