خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی:

دولت پیگیر مسایل جامعه بزرگ فرهنگیان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۹۰

دولت باید پیگیر مسایل جامعه بزرگ فرهنگیان باشد و برای رفع مشکل‌های اقتصادی معلمان، که در اولویت‌های فعلی جامعه نیز هست، گامهای اساسی بردارد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پیگیر مسایل جامعه بزرگ فرهنگیان باشد و برای رفع مشکل‌های اقتصادی معلمان، که در اولویت‌های فعلی جامعه نیز هست، گامهای اساسی بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد فیروزی» در آیین تجلیل از فرهنگیان بخش قمصر افزود: در حالی که فرهنگیان با همه وجود در عرصه آموزش و پرورش کشور کار می‌کنند، بحثرفاه و معیشت آن‌ها قابل پیگیری است و باید وزرات آموزش و پرورش برای دفاع از حقوق معلمان اراده جدی داشته باشد.

وی تاکید کرد: همواره افتخار می‌کنم که خودم یک معلم هستم و همیشه در مجلس شورای اسلامی پیگیر حقوق حقه معلمان به ویژه پیگیر وضعیت معیشتی آنان بوده و خواهم بود که اگر معیشت دغدغه ذهنی آنان شود، امکان دارد باتوجه به نوع کارشان تاثیر بگذارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در نظام رتبه‌بندی به حقوق معلمان توجه نشده و مشکلات نظام رتبه بندی می‌تواند در کمیسیون‌های مربوط بررسی شده و با رفع مشکلات آن، در صحن علنی مجلس مطرح شود و امیدواریم روزی برسد که معلمان ما دغدغه مشکلات مالی و مادی نداشته باشند.

نماینده نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف رفع نیازهای آموزشی مدارس بخش قمصر با کمک سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، اقلامی وسایل هوشمند سازی و کیت‌های آموزشی در مدارس این بخش توزیع شد.

وی افزود: وسایل کمک آموزشی علی القاعده یکی از نیازهای اولیه دانش آموزان است، که تا حدودی کمبودهای مدارس این منطقه برطرف شد اما برخی مدارس بخش قمصر، بیش از ۴۰ سال عمر دارند که باید مقاوم سازی، تخریب و بازسازی آن‌ها در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش کاشان قرار بگیرد.

فیروزی اظهار داشت: تلاش فرهنگیان و مجموعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان در جهت توسعه فضای آموزشی مناسب و شایسته در منطقه قمصر قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز