خبرگزاری کار ایران

دبیر برگزاری سومین دوره مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای در گفتگو با ایلنا:

مرحله سوم داوری مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در کاشان به انتها رسید

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۴۱

مرحله سوم مسایقات داوری به انتها رسید و مرحله چهارم این مسابقات که حساسترین مرحله داوری این دور از مسابقات است امشب ساعت ۲۱ انجام می‌شود.

دبیر برگزاری سومین دوره مسابقات بازی سازی رایانه‌ای کشور گفت: مرحله سوم مسایقات داوری به انتها رسید و مرحله چهارم این مسابقات که حساسترین مرحله داوری این دور از مسابقات است امشب ساعت ۲۱ انجام می‌شود.

«محمد عصاریان» لحظاتی پیش در حاشیه برگزاری دومین روز از برگزاری سومین دوره مسابقات بازی سازی رایانه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در این دور از مسابقات تیم‌ها یک نسخه اجرایی از بازی‌های خودشان را که کاملا قابل بازی باشد باید تحویل کمیته داوران بدهند تا داوران بدون دخالت تیم‌ها بازی‌ها را خودشان کنترل و بازی کنند.

وی نبود مشکل در نسخه‌های اجرایی بازیکنان تیم‌های شرکت کننده را قابل ارزیابی دانست و گفت: این ارزیابی تقریبا مهم‌ترین ارزیابی جهت نتیجه نهایی تیم‌های برنده در این سطح است.

دبیر برگزاری سومین دوره مسابقات بازی سازی رایانه‌ای تصریح نمود: تیم‌ها در ساعت ۱۲ امشب تا ۹ صبح فردا که پایان وقت پایان مسابقات است فرصت دارند تا یک نسخه از بازی‌ها را جهت نظر نهایی و استخراج تحویل هیات داوران دهند.

عصاریان با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه مشکلی تاکنون در برگزاری این ذور از مسابقات بوجود نیامده است گفت: امسال با توجه به اینکه تیم‌ها یک روز قبل از برگزاری مسابقات در واحد پذیرش و اسکان شده بودند و صبح روز بعد مسابقه همه تیم‌ها ساعت ۹ صبح همراه با برگزاری مراسم افتتاحیه طبق زمان مقرر حضور داشتند باعثشد تا این لحظه که ساعت ۱۵ و۳۰ دقیقه است هیچونه مشکلی به‌وجود نیاید.

وی کاملا دانشجویی کردن تیم‌ها را از مهم‌ترین مزیت‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد و گفت: در این دور از مسابقات از همه دانشگاه‌های سراسر کشور، موسسات آموزشی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی حضور دارند، ضمن اینکه تیم‌های شرکت کننده نسبت به سال قبل افزایش بیشتری داشته و بازی‌ها حرفه‌ای‌تر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز