خبرگزاری کار ایران

رئیس مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای:

مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد کاشان بین‌المللی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۵۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، از برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی سال آینده در سطح بین‌المللی این مسابقات خبر داد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، از برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی سال آینده در سطح بین المللی این مسابقات خبر داد.

منصور دیاری در حاشیه برگزاری سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان گفت: با بین المللی شدن چهارمین دوره این مسابقات رقابت‌های بازی سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تثبیت شد.

وی افزود: این رقابت‌های ۴۸ ساعته طی روزهای نهم تا ۱۱ اردیبهشت در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری با عنوان «فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار می‌شود.

منصور دیّاری، «رویکرد اقتصاد فرهنگ محور» را شعار سومین دوره مسابقات بازی سازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد و افزود: ۳۶ تیم شرکت کننده از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، سه کلید واژه «کلید واژه‌های(گردشگری، اقتصاد و فرهنگ)، ضرب المثل و حفاظت از میراثفرهنگی» عناوین موضوعات بازی سازی این دوره از رقابت‌هاست که یکی از این واژه‌ها از طریق قرعه کشی توسط خود دانشجویان شرکت کننده برای ساخت بازی تیم‌ها انتخاب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، کیفی‌سازی بیشتر سومین دوره مسابقات ملی بازی‌ سازی رایانه‌ای نسبت به دوره‌های قبلی را تاکید کرد و گفت: حذف سطوح مختلف، دو بعدی، سه بعدی و لیگ آزاد از مسابقات و ایجاد کمیته نظارت علاوه بر کمیته فنی از جمله تفاوت‌های این دوره از مسابقات است.

دیاری، با تقدیر از حمایت‌ها و همکاری‌های صورت گرفته حامیان مادی و معنوی برای اجرای سومین دوره مسابقات بازی‌ رایانه‌ای، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشگاهی است که به شکل جدی‌تر از این عرصه حمایت می‌کند.

گفتنی است: سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای «IRANGDC۲۰۱۴»، با حضور داوران، عوامل اجرایی و تیم‌های شرکت کننده، قرائت پیام «ابراهیم واشقانی» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای مراسم قرعه کشی انتخاب کلید واژه توسط یکی از دانشجویان و شمارش معکوس راس ساعت ۹ صبح امروز(نهم اردیبهشت) در سالن سپیده دانشگاه آزاد اسلامی کاشان آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز