خبرگزاری کار ایران

پیام معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به سومین دوره مسابقات رایانه‌ای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۱۱

اینک که سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی کشور که با تلاش صادقانه مدیریت، استادان، کار‌شناسان و همکاران خدمتگزار در واحد دانشگاهی آزاداسلامی کاشان برگزار می‌شود جلوه‌ای دیگر از نلاش این دانشگاه را دراعتلای فرهنگی و توسعه نظام علم وفناوری کشور به تماشاگذارد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی گفت: اینک که سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی کشور که با تلاش صادقانه مدیریت، استادان، کار‌شناسان و همکاران خدمتگزار در واحد دانشگاهی آزاداسلامی کاشان برگزار می‌شود جلوه‌ای دیگر از نلاش این دانشگاه را دراعتلای فرهنگی و توسعه نظام علم وفناوری کشور به تماشاگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان سومین دوره مسابفات ملی بازی سازی کشور صبح امروز با پیام دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی به شرح ذیل آغاربه کار کرد:

امروز بازیهای رایانه‌ای به عنوان رسانه‌ای مهم وتاثیر گذار ودر صدر سود آور‌ترین بازارهای اقتصادی فرهنگی واجتماعی در سطج حهان به شمار می‌روذ جهت پیگیری سیاسی کشورهای پیشرفته دراستفاده ازاین ابزار قدرتمند و رسانه تاثیرگذار برای ارتفای اهداف فرهنگی اجتماعی تربیتی وسیاسی نشان از اهمیت وافتدار ونفوذ این رسانه مهم دارد.

تدبیر حکیمانه ودقفیق مقام معظم رهبری در نگاه راهبردی به اقتصاد و فرهنگ درسال جاری با رویکرد عزم ملی وتلاش جهاد گونه وارزش نهادن به فرهنگ غنی و ناب ایران اسلامی و اقتصاد دانش بنیان به روشنی در گسترش، تولید ملی و طراحی بازیهای رایانه‌ای علمی در رو به روی همه جانبه و آگاهانه با حرکت نرم خزنده و آرام تهاجم فرهنگی به شمار می‌رود.

دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاهی پیشرو در ارائه پزوهش‌ها و فعالیتهای علمی نوین اینک با برگزاری سومین دوره مسابفات ملی بازی سازی کشور که با تلاش صادقانه مدیریت، استادان، کار‌شناسان و همکاران خدمتگزار در واحد دانشگاهی آزاداسلامی کاشان برگزار می‌شود جلوه‌ای دیگر از نلاش این دانشگاه را دراعتلای فرهنگی و توسعه نظام علم وفناوری کشور برگزار می‌شود متغیراست جلوه‌ای دیگر از تلاش این دانشگاه را در اعتبای فرهنگی و توسعه نظام علم وفناوری کشور به تماشا گذارد.

در پایان با تشکر از تمامی همکاران دلسوز دانشگاه آزاد کاشان، دبیرخانه دائمی مسابقات آن دانشگاه و مدیران و همکاران و مدیرعامل محترم ینیاد ملی بازیهای رایانه‌ای پیروزی وبهروزی و شادکامی دارم. دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی

شایان ذکراست سومین دوره مسابقات با حضور ۳۶ تیم چهار نفره از دانشگاه‌های مطرح همچون صنعتی شریف، علم و صنعت، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان دانشگاه کاشان، دانشگاه مازندران، آزاد اصفهان، فنی حرفه‌ای قم، شهید جباریان همدان، فخر رازی همدان، آزاد واحد آبادان، فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و برخی دیگر از دانشگاه‌های کشور صبح امروز دردانشگاه آزاداسلامی کاشان آغاز به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز