خبرگزاری کار ایران

در هفتاد و پنجمین کوهگشت خانوادگی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان؛

بیش از ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان کوهگشت بانوان کاشانی بودند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۳۶

در هفتاد و پنجمین کوهگشت خانوادگی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان بانوان کاشانی بودند.

به مناسب هفته زمین پاک خانواده‌های کاشانی در هفتاد و پنجمین کوهگشت خانوادگی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان درمنطقه دره پریان روستای دره از توابع یخش مرکزی کاشان بیش از۸۰ درصد از شرکت کنندگان دختران و بانوان کاشانی حضور داشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان برنامه پاکسازی زباله کوهستان‌های اطراف کاشان و ارتفاعات بالادست، دره پریان روستای دره کاشان که درقالب ۸ اتوبوس با حضور بالغ بر ۵۰۰ نفر، گردشگران طبیعت کاشان، دوستداران طبیعت با همکاری شهرداری، جمعیت کویر سیز کاشان، سازمان اتوبوسرانی و همراهی اداره محیط زیست شهرستان کاشان صبح جمعه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری یا صرف صبحانه برگزار شد.
عضو کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهرکاشان در این مراسم فعالیت‌های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را در ترویج و توسعه ورزش همگانی با استفاده از ابزار ورزش و پرداختن به ورزش همگانی و حضور در میادین ورزشی را قابل تقدیر خواند و گفت: ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه کمک به روابط اجتماعی مردم و نقش مهمی است که مردم در جامعه دارند.
حسین حیدریان گفت: امروز ورزش همگانی تبدیل به یک جریان تصمیم گیر و تصمیم ساز برای مدیران شده است و هریک از ما می‌توانیم نقش مهمی را برای آینده نوجوانان و جوانان داشته باشیم و زمینه ساز آینده‌ای درخشان برای آنان باشیم.
عضو شورای اسلانی شهر کاشان با اشاره به اینکه آینده کشور را امروز شهروندان ما می‌سازند اذعان داشت: همه ما باید برای داشتن زمینی پاک و هوایی به دور از آلودگی تلاش کنیم تا طبیعت را همانگونه که هست تحویل فرزندان خود نسل‌های آینده بدهیم.
مدیر جمعیت کویر سبز کاشان نیز در این مراسم محیط زیست را متعلق به همه مردم دانست و ضمن تاکید بر حفاظت از محیط زیست گفت: اگر قرار باشد زباله‌ها در طبیعت‌‌ رها شوند در آینده نزدیک ضمن تخریب طبیعت، بهداشت جامعه به مخاطره خواهد افتاد.
ایجاد جایگاه برای مراسم جشن زمین پاک در ابتدای ورودی دره پریان توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با استفاده از بنر بزرگی که شعار هفته زمین پاک بر روی آن خود نمایی می‌کرد کار زیبایی بود که تحسین خانواده‌های کاشانی را به دنبال داشت.
اجرای دو آهنگ یکی از وصف امام زمان و دیگری اجتماعی توسط هادی اسکندری، اجرای نمایش توسط گروه تئا‌تر، اجرای برنامه توسط مجری توانمند کاشانی حسن بیشه‌ای و قرعه کشی برندگان ۳۰۰ هزارریالی برای ۵ نفر از شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های هفتاد و پنجمین کوهگشت خانوادگی بود.
طی گفتگویی که خبرنگار ایلنا درکاشان درحاشیه برگزاری این کوهگشت با تعدادی از شرکت کنندگان داشت ضمن مثبت ارزیابی نمودن اینگونه کوهگشت‌ها از کمبود اتوبوس جهت سوارشدن افراد بیشتر انتقاد کردند و ابراز داشتند کمبود اتوبوس باعثشد تا خانواده‌ها به اتفاف کودکان خردسالشان مسافت ۱۰ کیلومتری تا دره پریان روستای دره کاشان را در راهرو اتوبوس‌ها سوار شوند.
عدم حضور مسئولین رده بالای شهرستان دراین کوهگشت جهت تشویق مردم از دیگر گلایه‌های شرکت کنندگان دراین کوهگشت یود.
شایان ذکراست که دراین کوهگشت توسط جمعیت کویر سبز کاشان بیش از ۲۰۰ کیلو زباله جمع آوری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز