خبرگزاری کار ایران

شهردار سفید شهر در گفتگو با ایلنا خبرداد:

تلف شدن ۸۰ راس گوسفند در برخورد با قطار در سفید شهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۱۸

شامگاه روز گذشته دوشنبه ۲۵فروردین، برخورد قطار قم – کاشان که از داخل این شهر عبور می‌کند موجب تلف شدن ۸۰ راس دام و خسارت مالی بیش از ۷۰۰ میلیون ریالی یه یکی از شهروندان شد.

شهردار سفید شهر گفت: عدم وجود پل زیر گذر جهت انجام امور روزانه رفت و آمد شهروندان، کشاورزان و دامداران سفید شهری در مسیر عبور قطار قم - کاشان از داخل این شهر باعثتلف شدن ۸۰ راس گوسفند دامداران این شهر شد.

«محسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: شامگاه روز گذشته دوشنبه ۲۵ فروردین، برخورد قطار قم – کاشان که از داخل این شهر عبور می‌کند موجب تلف شدن ۸۰ راس دام و خسارت مالی بیش از ۷۰۰ میلیون ریالی یه یکی از شهروندان شد.

وی نبودن پل زیر گذر برای عبور دامداران این شهر را عامل اصلی این حادثه عنوان کرد و گفت: تاکنون در این نقطه بر اثر برخورد قطار با عابرین چندین نفر جان خود را از دست داده‌اند.

شهردار سفید شهر با بیان اینکه فرمانداری و ادارات راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل و راه آهن کاشان باید هرچه سریعتر نسبت به تامین اعتبار برای ساخت زیر گذر در این منطقه اقدام کنند گفت: با توجه به اینکه ریل راه آهن قم – کاشان نزدیکی منازل مسکونی و محل تردد کشاو رزان و دامداران این شهر واقع شده، ایجاد زیر گذر دراین نقطه بسیار ضروری است.

سال گذشته نیز در همین نقطه برخورد قطار موجب کشته شدن یک شهروند جوان سفید شهری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز