خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

عوض کردن مبلمان اطاق رئیس ادارات تفکر غلطی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۰۹

اینکه اگر یک کارمند جزء به مسئولش در اداره تذکری بدهد برایش مشکل درست کنند نشانه درحاشیه قرار گرفتن امر به معروف و نهی ازمنکردرجامعه است.

امام جمعه کاشان گفت: اینکه اگر یک کارمند جزء به مسئولش در اداره تذکری بدهد، برایش مشکل درست کنند نشانه درحاشیه قرار گرفتن امر به معروف و نهی از منکردرجامعه است.

به گزارش ایلنا در کاشان " آیت الله عبد النبی نمازی " در دیدار معاون استاندار، فرماندار، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان با وی رهبری ایران را تنها رهبری که در روی کره زمین به برکت خون شهداء و هدایت رهبری مطلقه حضرت امام خمینی نصیب ملت ایران شد دانست و گفت: سعادت و تفاوت هر ملتی در گرو امامت آن ملت است، لذا ملتی سربلند است که امامت آن ملت اهل تقوا و عدل باشد.

وی کسب سعادت و عزت جهانی انقلاب اسلامی ایران را به خاطر وجود ولایت فقیه دانست و گفت: رمز سعادت و پیروزی ملت ایران و مسئولین پیروی بدون چون و چرا از رهبری است.

نماینده ولی فقیه درکاشان با انتقاد از بسنده کردن برگزاری همایش ها، مقاله نویسی و سخنرانی های بدون نتیجه و عمل به تدابیر رهبری نسبت به پرهیز از اصراف و صزفه جویی و قناعت اشاره کرد و گفت: چرا باید هنوز در ادارات اصراف شود که با آمدن اولین رئیس مبلمان اطاقش عوض شود در حالی که اگر یک کارمند جزء به مسئول آن اداره تذکری بدهد برایش مشکل درست کنند لذا این خود نشانه درحاشیه قرار گرفتن امر به معروف و نهی از منکر درجامعه است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه هرچند مسئولین قدمهایی در توسعه کشور برداشته اند ولی هنوز با نفطه اصلی فاصله داریم. گفت: چرا باید هنوز در انتخابات گوناگونی که در کشور برگزار می شود، همدیگر را تخریب کنیم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه ملت ایران هرکجا که احساس کنند به وجودشان نیاز است درصحنه حاضر می شوند، حطاب به مسئولین گفت: با توجه به اینکه درحال حاضر زمان و دوران حساسی برای شیعه می باشد و همه دشمنان برای سرکوب تنها حکومت شیعه روی کره زمین بسیج شده اند نباید با هم مشکل داشته باشیم بلکه باید همه متحد و در صف واحد در تبعیت از تدابیر الهی اسلامی و ولایت فقیه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دنیا آرام آرام به سمت عدالتی که در اسلام وجود دارد پیش می رود و این عدالت در گرو عملکرد سه قوه و مدیران جامعه است. گفت: امروز برای مسئولین بهترین زمانی است که با عملکردی اسلامی می توانند خودشان را به رخ دنیا بکشند.

امام جمعه کاشان ضمن به فال نیک گرفتن همدلی و هماهنگی موجود بین مردم، نماینده دولت، نماینده مردم کاشان در مجلس، مسئولان ادارات، شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان، از تخصیص سهمیه ساخت زائرسرا برای شهرستان کاشان با تدبیر مقام معظم رهبری در مشهد مقدس با بودجه های مردمی خبرداد و گفت: کاشان تنها شهرستانی در کشور است که مقررشده زمین رایگان برای ساخت زائر سرا همانند استانهای کشور بین ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ متر مربع در نزدیک حرم مطهر امام رضا(ع) واگذارشود تا با کمک خیرین برای اسکان فقرا ساخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز