خبرگزاری کار ایران

از ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری؛

بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی وارد شهرستان کاشان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۳۰

معاون استاندار وفرماندار کاشان از ورود بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفرمسافر نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری به شهرستان کاشان خبرداد

ایلنا: فرماندار کاشان از ورود بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفرمسافر نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری به شهرستان کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علیرضا جوادی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های شهرستان کاشان که درسالن کنفرانس فرمانداری ویژه این شهرستان برگزارشد با اعلام این خبر از افزایش ۲۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان کاشان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان کاشان از اوایل بهمن ماه سال گذشته با ۱۵ کمیته و با مشارکت دستگاه‌های مختلف فعالیت خود را شروع کرد.

وی تصریح نمود: علیرغم وضعیت جوی نامناسب، سردی هوا، مصادف شدن ایام نوروز با ایام فاطمیه وواقع شدن تعطیلات نوروزی با دوجمعه که فکر می‌کردیم حجم مسافر درکاشان نسبت به سال قبل کاهش داشته باشد خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل به غیر از اماکن زیارتی، طبیعی در شهرهای نیاسر، برزک، قمصر، مشهد اردهال و جوشقان وکامو ۲۵ درصد بیشتر بود.

فرماندار کاشان همچنین از ثبت بازدید حدود ۵۲۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی، باغ فین و تپه‌های سیلک کاشان در ایام تعطیبلت نوروزی امسال خبرداد وگفت: مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز امسال در ۱۲۳ مدرسه با هزار و ۱۰۰ کلاس، ۸۵ نماز خانه و ۲۰ حسینیه اسکان داده شده بودند که ازاین نظر رضایتمندی مسافرین را به همراه داشت.

وی از کاهش ۲۲ درصدی تصادفات جاده‌ای درون شهری و افزایش ۲۰ درصدی تصادفات برون شهری در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان کاشان خبرداد وگفت: خوشبختانه امسال در تصادفات درون شهری هیچ گونه فوتی نداشتیم ودر برون شهر ی فقط یک فوتی داشتیم.

جوادی ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروری شهرستان کاشان نسبت به میزبانی خوبی که از میهمانان کردند. گفت: به خاطر برنامه‌های ویژه‌ای که در ستاد سفرهای نوروزی سال جاری انجام شده بود پایداری مسافران نوروزی نسبت به سال قبل در شهرستان کاشان بهتر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز