خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان:

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۸۶

مبنای تئوریک انقلاب اسلامی برگرفته از معارف دینی، قرآنی، روایات و احادیثائمه اطهار است که مهم‌ترین عامل رشد در حرکت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

ایلنا: فرماندار کاشان گفت: مبنای تئوریک انقلاب اسلامی برگرفته از معارف دینی، قرآنی، روایات و احادیثائمه اطهار است که مهم‌ترین عامل رشد در حرکت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علیرضا جوادی» روز گذشته در اولین جلسه شورای اداری سال جدید در جوار گلزار شهدای دارالسلام شهرستان کاشان ضمن تبریک سال جدید و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اساس انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از فرهنگ دینی دانست و گفت: دشمن قصد دارد مکتب اسلام، رهبری اسلامی و وحدت کلمه را که عوامل تداوم انقلاب اسلامی ایران است به آن ضربه بزند.

وی ناکامی دشمنان علیرغم نقشه‌های شوم آن‌ها در ایجاد شکاف و خلل در طول ۳۵ سال گذشته به شکل‌های مختلف درانقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: علیرغم ایجاد فتنه‌های داخلی، تهاجم نظامی، اقتصادی، سیاسی و تقدیم جوانان برومند تاکنون دشمنان به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه حفاظت از سه رکن معارف دینی، رهبری ولایت فقیه و وحدت وظیفه تک تک آحاد جامعه است، حطاب به مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان گفت: باید در فرهنگ دینی براساس نظر رهبری خودمان را بشناسیم و حفاظت از جایگاه ولایت فقیه در کردار و گفتارمان را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی مانند مسائل اقتصادی نیست که خدای ناکرده اگر در آن انحرافی اتفاق بیافتد قابل جبران یاشد.

فرماندار کاشان توجه به وحدت و پرهیز از اختلافات داخل شهری را تاکید قرار داد و گفت: درطول مدتی که در خدمت منصوری نماینده مردم شهرستان بوده‌ام هرگونه درخواستی که از طرف ایشان شده انجام شده است.

وی از خبرسازی بعضی از خبرنگاران و گروه‌های سیاسی در ایجاد اختلاف بین نماینده و فرماندار انتقاد کرد و گفت: تذکر جلسه گذشته شورای اداری جنبه کلی داشته و گفتم هر چیزی باید روال خودش را طی کند.

جوادی در دستور کار قرار گرفتن بررسی طرح آمایش سرزمینی در حوزه‌ای مختلف شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ۹۲ درصد این طرح تهیه شده بود و تنها ۵ درصد به دلیل اینکه بعضی از دستگاه‌ها همکاری نداشتند انحراف دارد.

وی به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در شرایط خاص اقتصادی کشورمان اشاره کرد و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار کاشان به اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اجرای فاز یک مرحله دوم هدفمندسازی در اواخر سال ۹۲ با افزایش ۲۴ و۲۰ درصدی برق و آب با شیب ملایم اجرایی شد و مرحله دوم این طرح نیز ۵ روز گذشته با افزایش گاز مایع نفت سفید و نفت کوره نیز اجرا شد و مرحله سوم افزایش بقیه حامل‌های سوخت مانند بنزین و گازوئیل منتظر ابلاغ دستور دولت هستیم.

جوادی تصریح نمود: کلیه مسئولین همراهی لازم را در مدیریت افزایش قیمت سوخت داشته باشند تا با توقف کاری روبرو نشوند.

فرماندار کاشان به توقف موقت پرداخت و حساس بودن فاز سوم یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پرداخت یارانه‌ها با خود اظهاری صورت می‌گیرد افراد اطلاعات درست را ارائه کنند.

شایان ذکر است اولین جلسه شورای اداری سال جدید شهرستان کاشان روز گذشته با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار کاشان و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهداء در جوار گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز