خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان:

اجرای طرح تور های ارزان قیمت کاشان گردی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۳۴

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، ازاجرای طرح تورهای ارزان قیمت کاشان گردی ویژه نوروز۹۳ دراین شهر خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، ازاجرای طرح تورهای ارزان قیمت کاشان گردی ویژه نوروز۹۳ دراین شهر خبر داد.

" مهران سرمدیان " در گفتگو با " ایلنا " در کاشان با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل خدمات دهی و پاسخ گویی به نیازگردشگران شهرتاریخی کاشان اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با همکاری شهرداری کاشان و مشارکت بخش خصوصی طرح کاشان گشت را در حال اجرا دارد.

وی، هدف از اجرای تورهای ارزان قیمت کاشان گردی را ترویج فرهنگ سفر، معرفی فرهنگ و تمدن غنی کاشان، کاهش هزینه های سفر، جلوگیری از حجم ترافیک، افزایش بهره وری بازدیدها با معرفی تخصصی راهنمایان محلی در بناها ذکر کرد.

به گفته وی، اجرای این طرح باعثتشویق گردشگران جهت شرکت در تورهای گروهی برای بازدیدازآثار شاخص تاریخی، طبیعی و کوهستانی و کویری منطقه و نیز صرفه جوئی در وقت و هزینه میهمانان نوروزی می باشد.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان تاکید کرد: اجرای این طرح برای مسافران مراکز اقامتی شهرستان کاشان نیز اطلاع رسانی شده و این اقدام زمینه اقامت بیشتر و ارتقاء سطح ماندگاری گردشگران را بر خواهد داشت.

سرمدیان افزود: دراین طرح علاوه برمعرفی بافت قدیمی، بازارسنتی، مرکزهنرهای سنتی، مناطق زیبای گردشگری شهرستان کاشان از جمله نیاسر، قمصر، برزک و مشهد اردهال به عنوان مقصدی برای گردشگران معرفی می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز