خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیات والیبال بانوان شهرستان کاشان:

برنامه های والیبال بانوان کاشانی در تقویم ۹۳ کلید خورد

کد خبر : ۱۵۵۹۳۷

نایب رئیس هیات والیبال بانوان شهرستان کاشان، از تقویم اجرایی این هیات در سال ۹۳ خبر داد.

ایلنا: نایب رئیس هیات والیبال بانوان شهرستان کاشان، از تقویم اجرایی این هیات در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «فاطمه حسیبی» اظهار داشت: نخستین نشست با مربیان و مسوولین کمیته ها در ۱۵ فروردین چراغ تقویم ۹۳ هیات والیبال بانوان کاشان را روشن می کند.

وی، برگزاری کلاس های آکادمی با هوتهم، همایش تغذیه، سلسله نشست های مربیان و داروان در پایان هر ماه، اردوی تدارکاتی یکروزه دختران والیبالیست، کارگاه یکروزه تیم های منتخب و مربیان و داوران و تشکیل پرونده پزشکی بازیکنان تیم های زیرنظر هیات را از جمله برنامه های اجرایی تقویم ۹۳ این هیات والیبال بانوان برشمرد.

به گفته وی، برگزاری مسابقات والیبال ساحلی، جام کوثر به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مرصاد رده سنی آزاد، دسته یک بصورت دوره ای در رده سنی جوانان، جام رمضان رده سنی آزاد، پیاده روی خانواده والیبال، مسابقات مادران و دختران، دهه فجر و مسابقات کانون های تابستانی از دیگر تقویم اجرایی این هیات است.

نایب رئیس هیات والیبال بانوان شهرستان کاشان در ادامه، برگزاری کلاس های مریبگری درجه ۲ و درجه ۳ بانوان، کارگاه های آموزش روان شناسی ورزشی و اعزام مربیان و داوران و بازیکنان برای ارتقای علمی در سال ۹۳ را از دیگر برنامه ها نام برد.

حسیبی گفت: مسابقات و کارگاه های آموزشی ویژه مناسبت هایی چون ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته گرامیداشت مقام زن، هفته معلم و روز تربیت بدنی در سالن های ورزشی جهان چهلوان تختی، پردیس دانشگاه کاشان، پارک بانوان و کانون الزهرا طی سال ۹۳ برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز