خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار با اعضا انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر نوش آباد

سازمان های مردم نهاد مهمترین عناصر تحقق پیام نوروزی رهبر انقلاب در سال جاری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۳۵

سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی، مهمترین عناصر تحقق پیام نوروزی رهبر انقلاب در سال جاری هستند.

ایلنا: معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی، مهمترین عناصر تحقق پیام نوروزی رهبر انقلاب در سال جاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وب یدگل " حسین نوش آبادی "، در دیدار با اعضا انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر نوش آباد افزود: زمانی که اقتصاد و فرهنگ در جامعه رشد پیدا کند، زمینه ساز عزم ملی و مدیریت جهادی می شود.

به گفته وی، مدیران در سال جاری، باید مردم را باور کنند و به آنها اعتماد کنند و برای تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی از مشارکت مردم کمک بگیرند.

سفیر سابق ایران در عمان اظهار داشت: نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد، سهم بزرگی برای پیشبرد برنامه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور ها دارند.

وی تاکید کرد: نباید نقش آفرینی تشکل های مردمی را در فعالیتهای سیاسی محدود کرد بلکه در حوزه های اجتماعی و اقتصادی می توانند بخشی از مسوولیت های حاکمیت را بر دوش بگیرند.

نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی گفت: عزم ملی با مشارکت همگانی معنا پیدا می کند و سازما نهای مردم نهاد بهترین بستر رشد حضور و مشارکت مردم در اداره جامعه است.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هرچه اعتماد حاکمیت به مردن بیشتر باشد و نقش آفرینی جوانها در میدان های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را باور کند، کمک به تحقق شعار عزم ملی و مدیریت جهادی است.

نوش آبادی افزود: مدیریت جهادی در جذب مشارکت مردم، تعریف می شود و جهاد زمانی تحقق پیدا می کند که دغدغه و مطالبه مردمی باشد.

" حسین نوش آبادی " در پایان این دیدار ضمن دیدار از آثار تاریخی نوش آباد، فرم عضویت انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر نوش آباد را تکمیل کرد.

شهر تاریخی نوش آباد، از جمله پنج شهر نمونه گردشگری کشور است که دارای ۱۰۰ اثر تاریخی است که معماری دستکن شهر زیرزمینی، قلعه خشتی سیزان، مسجد جامع، مسجد امام علی علیه السلام از جمله آنها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز