خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد:

آموزش ۲۵۰۰ نمازگزار در طرح مساجد مروج سلامت کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۳۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آموزش ۲۵۰۰ نمازگزار در طرح مساجد مروج سلامت در سال گذشته خبر داد.

ایلنا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آموزش ۲۵۰۰ نمازگزار در طرح مساجد مروج سلامت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دکتر سید علیرضا مروجی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقای سلامت، ترویج، توسعه و تعمیق رفتارهای سالم در میان نمازگزاران از نیمه دوم سال ۹۲ در مساجد منتخب(الزهرا، ولی عصر، علی بن ابی طالب، جوادالائمه، امیرالمومنین، محمدی و صاحب الزمان) معرفی شده از سوی دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشان، اجرا شد.

وی گفت: در مجموع در سال ۹۲ موضوعات مختلفی مانند بیماری آنفلوانزا، ایدز، فشارخون بالا، دیابت، اعتیاد و سرطان و راه های پیشگیری از آن به نمازگزاران آموزش داده شده است.

دکتر مروجی، با اشاره به برگزاری این جلسات به مدت ۳۰ دقیقه و بعد از نماز مغرب و عشاء برای نمازگزاران افزود: این دوره ها با استفاده از شیوه های مختلف آموزشی از جمله پرسش و پاسخ، سخنرانی و با استفاده از وسایل کمک آموزشی مانند پاورپوینت، ویدئو پروژکتور و پمفلت آموزشی برگزار شد.

گفتنی است ارزیابی سطح کیفی جلسات توسط فرم های نظر سنجی و سنجش میزان ارتقاء آگاهی نمازگزاران توسط آزمون نیز انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز