خبرگزاری کار ایران

پس از یک سال تعطیلی؛

هتل امیرکبیر کاشان بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۵۱

هتل امیرکبیر کاشان، ۱۰۳ اتاق و ظرفیت ۲۱۰ تخت دارد / این هتل جهت حال رفاه گردشگران، با هماهنگی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اتحادیه هتل داران استان اصفهان، به صورت موقت بازگشایی شد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با اعلام خبر بازگشایی هتل امیرکبیر کاشان، احیاء این ظرفیت اقامتی در شهرستان کاشان را بسیار حائز اهمیت دانست.

سرمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان با اعلام این خبر، رفع نواقص قبلی و اخد تاییدیه بهداشتی و ایمنی و خرید تجهیزات مناسب و مرمت بخش های فرسوده را از دلایل صدور مجوز موقت فعالیت هتل امیرکبیر دانست.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان افزود: جهت حال رفاه گردشگران با هماهنگی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اتحادیه هتل داران استان اصفهان مجوز موقت بازگشایی هتل امیرکبیر کاشان صادر شد.

سرمدیان گفت: هتل امیرکبیر با ۱۰۳ اتاق و ظرفیت ۲۱۰ تخت بدلیل نواقص بهداشتی، ایمنی و تجهیزاتی در نیمه دوم ۱۳۹۲ تعطیل شده بود.

هتل امیرکبیر کاشان با سابقه ۳۵ ساله خود توسط یکی از سرمایه گذاران کاشانی، از مالک قبلی خریداری و اقدامات مرمتی، تجهیزاتی و ایمنی مناسبی را در این هتل به انجام رساند.

هتل امیرکبیر با ظرفیت ۱۰۳ اتاق و ۲۱۰ تخت، با توجه به نواقص بهداشتی – ایمنی و تجهیزاتی در سال ۹۲ تعطیل شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز