خبرگزاری کار ایران

در سومین روز فروردین ۹۳ انجام شد؛

بازدید بیش از ۷هزار گردشگر از بناهای تاریخی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۵۰

۷ هزار و ۳۰۵ گردشگر داخلی و خارجی از خانه های تاریخی طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد کاشان در سومین روز از بهار ۹۳ دیدن کردند.

ایلنا: مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از ۷هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان در سوم فروردین ماه ۹۳ خبر داد.

«محمد علی یوسفی» ذز گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ۷ هزار و ۳۰۵ گردشگر داخلی و خارجی از خانه های تاریخی طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد کاشان در سومین روز از بهار ۹۳ دیدن کردند.

وی، از حضور ۳ هزار و ۲۰۲ گردشگر داخلی و خارجی در عروس خانه های ایران " خانه تاریخی طباطبایی " در روز سوم فروردین ۹۳ خبر داد و گفت: طبق اعلام آمار گزارش شده از بناهای تحت نظارت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان " عروس خانه های ایران " همچنان صدر نشین سکوی نخست است.

به گفته ی وی، ۲ هزار و ۴۰۰ گردشگر از خانه تاریخی عباسیان و یک هزار و ۷۰۳ گردشگر از حمام سلطان امیر احمد کاشان طی این روز مشخص شده بازدید کردند.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اذعان داشت: با اعلام آمار گزارش شده طی این چند روز نخست تعطیلات نوروزی خانه های طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تحت نظارت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز