خبرگزاری کار ایران

تا پایان تعطیلات نوروزی دایر خواهد بود؛

ایستگاه کتاب و کتابخوانی وِیژه مسافران نوروزی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۳۴

گردشگران و میهمانان نوروزی در ایستگاه کتاب می­توانند با سبک زندگی ائمه­ی اطهار و شهدای انقلاب اسلامی آشنا شوند / ایستگاه کتاب، در پارک آیت الله مدنی جنب سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برپا شده است.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی نمایشگاه کتاب و کتابخوانی ویژه میهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

«حمیدرضا دهقانی» در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه و فروشگاه کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنایی کودکان ونوجوانان با مسائل و موضوعات مختلف به ویژه در ایام تعطیلات و مسافرت در پارک آیت الله مدنی جنب سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برپا شد.

وی، به رنگ صبح، در انتظار، بهشت فراموش شده، بروید با هم بسازید، خانواده، مسائل و مشکلات خانوادگی و گلبرگ زندگی را از جمله کتاب­های ارائه شده با موضوعات خانوادگی، اجتماعی، آموزشی و هنری در این نمایشگاه برشمرد.

به گفته ی وی، خاطرات شهید عباس کریمی، سبک زندگی شهدا در خانواده، توصیه های رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی به زوج های جوان، خانواده و سبک زندگی از جمله محتوا و مضمون کتاب های این نمایشگاه در بهار فاطمی است.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، اهدای کاشی­های طراحی شده با ذکر صلوات بر محمد وآل محمد(ص) و نام مبارک امیرالمونین علی(ع) را از دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان در بهار فاطمی ذکر کرد.

دهقانی تأکید کرد: گردشگران و میهمانان نوروزی در ایستگاه کتاب می­توانند با سبک زندگی ائمه­ی اطهار و شهدای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز