خبرگزاری کار ایران

دراولین دقایق شروع سال جدید؛

رئیس اداره بهزیستی کاشان با کودکان بی سرپرست دیدارکرد / تقدیر از ایلنا

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۰۱

به مناسبت سال جدید، هدایایی از طرف اداره بهزیستی شهرستان کاشان به کودکان بی سرپرست اهداء شد / بیش از ۱۶۰ کودک بی سرپرست، توسط خیرین و بستگان این کودکان و البته با مساعدت اداره بهزیستی در شهرستان کاشان نگهداری می شوند.

ایلنا: معاون مدیرکل و رییس اداره بهزیستی و همچنین معاونین فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، دراولین دقایق شروع سال جدید با حضور درخانه نگین این شهر، با کودکان بی سرپرست، به منظور تبریک سال جدید ودلجویی از آنها دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان دراین مراسم ضمن اشاره به نام گذاری سال حدید توسط مفام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» و تبریک سال جدید، از دکتر فریور و همسرش خانم اخوان در کمک رسانی به کودکان بی سرپرست خانه نگین کاشان تشکر و قدردانی نمود.

«امین عسگری» با بیان اینکه مطمئنا کودکان بی سرپرستی که در مراکز تحت پوشش این اداره نگهداری می شوند به جهت مشکلات زیادی که با آن روبرو هستند نیاز به کمک های بیشتری دارند، گفت: کمک اینگونه موسسات به دولت باعثشده تا چهار تن از این کودکان بی سرپرست به دانشگاه راه پیدا کنند.

عسگری با بیان این که کارهای شایسته فرهنگی که درخانه نگین کاشان توسط خیرین صورت می گیرد، رضایت الهی و مردم را در پی دارد، گفت: کسب مقام های ورزشی، فرهنگی، جشنواه های قرآنی و المپیادها توسط کودکان بی سرپرست این شهرستان، به خاطر کمک های معنوی و مادی خیرین عزیز بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از نگهداری بیش از ۱۶۰ کودک بی سرپرست توسط خیرین و بستگان این کودکان و البته با مساعدت اداره بهزیستی در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: ازاین تعداد کودک بی سرپرست ۶۰ نفر در خانه نگین و ۱۰۰ نفر دیگر در خانه بستگانشان دراین شهرستان نگهداری می شوند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رسانه های خبری این شهرستان خصوصا نماینده خبرگزاری ایلنا در شهرستان کاشان و پرتال خبری درانعکاس به موقع اخبار اثر گذار از اداره بهریستی و کودکان بی سرپرست شهرستان کاشان گفت: با توجه به اینکه امکانات موجود جوابگوی تمام نیازهای کودکان بی سرپرست در شهرستان کاشان نیست انتظارداریم دیگر خیرین عزیز کاشانی دراین راستا از کمک های معنوی و مالی خود به این عزیزان دریغ نکنند.

در پایان این دیدار نوروزی، پس از ارائه گزارشی توسط مدیرعامل و اعضاء هیت امناء موسسه خانه نگین کاشان در خصوص کودکان بی سرپرست، و سخنرانی رسول زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر و اکبری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، هدایایی از طرف اداره بهزیستی شهرستان کاشان به این کودکان بی سرپرست اهداء شد.

شایان ذکر است که دیدار از کودکان بی سر پرست شهرستان کاشان توسط رئیس، معاونین و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان کاشان به اتفاق معاونین فرمانداری ویژه این شهرستان طی چهار سال گذشته تاکنون آن هم در اولین دقایق پس از تحویل سال نو انجام می شود که مردم آن را کاری بسیار ارزشمند و خدا پسندانه می دانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز