خبرگزاری کار ایران

در هفتاد و چهارمین کوهگشت خانوادگی؛

خانواده‌های کاشانی درخت‌های دوستی را در خزاق نشاندند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۸۸

در هفتاد و چهارمین کوهگشت خانوادگی که به مناسبت هفته درختکاری در روستای خزاق برگزار شد، درخت‌های دوستی و مودت به دست خانواده‌های کاشانی کاشته شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: در هفتاد و چهارمین کوهگشت خانوادگی که به مناسبت هفته درختکاری در روستای خزاق برگزار شد، درخت‌های دوستی و مودت به دست خانواده‌های کاشانی کاشته شد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این کوهگشت خانواده‌های کاشانی با پیاده روی در مسیر ۲ کیلومتری ارتفاعات درگله خزاق برگزار شد، بیش از ۵ هزار اصله درخت توسط خانواده‌ها کاشته شد.

وی، از حضور بیش از یک هزار خانواده کاشانی در هفتاد و چهارمین کوهگشت خانوادگی که توسط اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی با همکاری شهرداری کاشان برگزار شد خبر داد. به گفتهٔ وی، ایجاد روحیه‌ای شاد و با نشاط برای خانواده‌ها، اهمیت دادن به طبیعت و حفاظت از محیط زیست، اطلاع رسانی کاشت و مراقبت از درختان به کودکان و محافظت از آن‌ها و حضور در برنامه‌های اجتماعی به ویژه کوهگشت‌های خانوادگی از اهداف اینگونه برنامه‌هاست.

گفتنی‌ست سرویس دهی رایگان ایاب و ذهاب توسط سازمان اتوبوسرانی، پذیرایی وکاشت نهال از جمله ویژه برنامه‌های این کوهگشت که به عنوان آخرین کوهگشت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در سال ۹۲ است انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز