خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهرنوش آباد:

آیین " روز نوش آباد " هشتم فروردین سال آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۲۸

رییس شورای اسلامی شهرنوش آباد از برگزاری آیین ویژه «روز نوش آباد» در دومین جمعه فرودین سال آینده با هدف شناسایی، معرفی و هم اندیشی فرهیختگان، نخبگان و چهره‌های اثرگذار نوش آباد در مسیر برنامه ریزی برای توسعه این شهر تاریخی خبر داد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهرنوش آباد از برگزاری آیین ویژه «روز نوش آباد» در دومین جمعه فرودین سال آینده با هدف شناسایی، معرفی و هم اندیشی فرهیختگان، نخبگان و چهره‌های اثرگذار نوش آباد در مسیر برنامه ریزی برای توسعه این شهر تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «سید حسین یدالهی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در این همایش سالانه با شناسایی نقاط قوت و ضعف توسعه شهرشهر و استفاده از توانمندیهای داوطلبانه در جهت اصلاح و رفع نیازمندی‌ها ی شهر با مشارکت شهروندان برنامه ریزی خواهد شد.

وی اظهار داشت: تشکیل یک سازمان مردم نهاد به عنوان یک ضرورت در سازماندهی مشارکت همه جانبه شهروندان، از جمله برنامه‌های همایش روز نوش آباد خواهد بود.

وی افزود: مشارکت شهروندان بخشی ضروری از فعالیت‌های توسعه جامعه است که این فرآیند می‌تواند به صورت چشمگیری نقش مردم را در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های توسعه افزایش دهد.
به گفته وی، مشارکت شهروندان را می‌توان به اشکال مختلفی تعریف کرد. شهروندان با پرداخت مالیات یا رعایت قانون نیز در امور شهری مشارکت دارند که با مشارکت‌های داوطلبانه در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌ها، توسعه‌بخش شهری خواهد شد.

به گفته وی، برنامه ریزی جهت معرفی ظرفیت‌های این شهر در دو بخش صنعت و گردشگری نوش آباد، با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

یدالهی گفت: تجلیل از نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی، نیکوکاران و کارآفرینان که رتبه‌های ملی را در سال جاری کسب کرده‌اند، از دیگر برنامه‌های همایش روز نوش آباد خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز