خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان خبرداد:

طرح همیاری مسافران نوروزی برای اولین بار در کاشان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۲۲

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان از اجرای طرح همیاری مسافران نوروزی بری اولین بار توسط بهزیستی کاشان با همکاری و هماهنگی فرمانداری، شهرداری، پلیس راهور و پایگاه همیاران سلامت روان اجتماعی دراین شهرستان خبرداد.

ایلنا: معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان از اجرای طرح همیاری مسافران نوروزی بری اولین بار توسط بهزیستی کاشان با همکاری و هماهنگی فرمانداری، شهرداری، پلیس راهور و پایگاه همیاران سلامت روان اجتماعی دراین شهرستان خبرداد.

«امین عسگری» صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: این برنامه در راستای معرفی برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی اورژانس اجتماعی و خط ۱۴۰ و ۱۲۳ و پیشگیری از معلولیت‌ها با تاکید بر حوادثرانندگی اجرا می‌گردد.

وی تیم همیاری مسافران نوروزی بهزیستی کاشان را شامل: یک مددکار، یک کار‌شناس و خودروسیار اورژانس اجتماعی که با استقرار در سه نقطه از مبادی ورودی شهر، مدخل شهر، میدان بسیج و میدان امام رضا کاشان از تاریخ بیست و هشتم اسفندماه سالجاری لغایت پانزدهم فروردین سال ۹۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۸ بعدازظهر دراین راستا انجام وظیفه خواهند نمود گفت: همزمان با اجرای این طرح ایستگاه نقاشی و توزیع بروشور و سایر اقلام تبلیغی نیز در خصوص اهداف مذکور درمحلهای ذکر شده انجام خواهد شد.

شایان ذکراست اجرای طرح همیاری مسافران نوروزی در سطح استان اصفهان فقط در شهر اصفهان و برای اولین بار در شهرستان کاشان اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز