خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته درختکاری؛

جوان نوش آبادی، برای یادبود پدر ۳۴۰ اصله نهال کاشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۷۰

یک جوان نوش آبادی، همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، به یادبود پدر فقید خود، با کاشتن سیصد و ۴۰ اصله نهال میوه، زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در یکی از مزارع این شهر را نهال کاری کرد.

ایلنا: یک جوان نوش آبادی، همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، به یادبود پدر فقید خود، با کاشتن سیصد و ۴۰ اصله نهال میوه، زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در یکی از مزارع این شهر را نهال کاری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل " علی رضا امانی پور " در جمع خبرنگاران گفت: هر آنچه در تعالیم آسمانی به آن سفارش شده، برنامه زندگی سعادتمندانه انسان است و کاشت درخت نیزیکی از این سفارش هاست.

او گفت: بعد از فوت پدرم در خرداد ماه سال جاری، تاکنون خاطرات زیادی از نیک اندیشی و نیکوکاری او شنیده ایم که کاشت درخت نیز یک باقیات صالحات برای جاودانه نگه داشتن این نام و مرام نیک به برکت سنت رسول خدا و امامان معصوم علیهم السلام است.

وی اظهار داشت: میراثپدر ما، همین یک قطعه زمین پنج هزار متر مربعی است سال قبل ۲۰۰ نهال در بخشی از آن کاشته بود و ما به جای فروش، تصمیم گرفتیم بقیه آن را درختکاری کنیم تا سهم کوچکی در حفظ حیات جامعه بشری داشته باشیم.

امانی پور گفت: امیدوارم همه شهروندان به یادبود عزیزانشان، به جای مراسم تشریفاتی، اقدامی خداپسندانه مثل مدرسه سازی و توسعه فضای سبز برای جامعه انجام بدهند.

زنده یاد " رستم امانی پور "، از سال ۱۳۸۲ به مدت نه سال شهردار سفید شهر و بعد از آن نیز به عنوان شهردار وزوان منصوب شد که در هشتم خرداد سال جاری در هنگام سفر به محل کارخود، در شهر برزک دچار سانحه شده و به دیار باقی شتافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز