خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در گفتگو با ایلنا:

در نوروز ۹۳ یک صد هزار نفر در مدارس کاشان اسکان داده می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۱۷

رئیس ستاداسکان فرهنگیان کاشان از آمادگی اسکان بالغ بر یک صد هزار نفر در ۱۲۰ مدرسه شهرستان کاشان درایام نوروز سال ۹۳ خبرداد

ایلنا: رئیس ستاد اسکان فرهنگیان کاشان از آمادگی اسکان بالغ بر یک صد هزار نفر در ۱۲۰ مدرسه شهرستان کاشان در ایام نوروز سال ۹۳ خبر داد.

«حسین حنطه‌ای» پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن تکلیف دو هزار و پانصد دانش آموز دختر کاشانی که در مصلای بزرگ بقیه الله اعظم کاشان برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در سال جاری تمام تلاش خود را برای مهیا نمودن امکانات جهت اسکان فرهنگیانی که درایام عید از سایر نقاط کشور به شهرستان کاشان می آیند معطوف نموده ایم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان با بیان اینکه بیش از یک هزار کلاس درس در مدارس شهرستان کاشان را با کلیه تجهیزات اعم از پتو، تلویزیون، آب گرم و سرد، حمام و امکانات ورزشی و تربیتی و… آماده نموده ایم، گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان دراین رابطه ۷۰ باب نمازخانه را در مکان‌هایی که حجم مسافرین نوروزی بیشتر است برای اقامه نماز مهیا نموده است.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان برنامه ریزی جهت فعالیت‌های فرهنگی براساس بخشنامه های متعدد در راستای احترام مصادف شدن ایام فاطمیه با ایام نوروز سال جاری عنوان کرد و گفت: تغییر اطلاعیه‌ها، کارهای تفسیری در مدارس متناسب با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) از جمله کارهای فرهنگی در این ایام خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایام عید سال گذشته بالغ بر ۹۰ هزار نفر در مدارس شهرستان کاشان اسکان داده شده بودند گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان مستقر در دبیرستان هاشمی نژاد این شهر از ۲۸ اسفند ماه سال جاری آماده پذیرش جهت اسکان مسافرین نوروزی است.

حنطه‌ای خاطرنشان کرد: فرهنگیان و مسافرین نوروزی که فصد سفر به شهرستان دارالمومنین کاشان را دارند درصورت اسکان می توانند جهت ارتباط با ستاد اسکان فرهنگیان کاشان با شماره تلفن ثابت ۵۴۲۶۰۵۰ ۰۳۶۱ و همراه ۰۹۳۷۵۵۷۱۷۵ تماس برقرار نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز