خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفای کاشان:

آبفای کاشان در جمع برترین‌های استان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۶۰

شرکت آب و فاضلاب کاشان موفق شد برای چندمین سال متوالی در فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جایگاه برترین‌ها قرار گرفته و از مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی امتیاز لازم برای کسب رتبه برتر را از آن خود کند.

ایلنا: شرکت آب و فاضلاب کاشان موفق شد برای چندمین سال متوالی در فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جایگاه بر‌ترین‌ها قرار گرفته و از مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی امتیاز لازم برای کسب رتبه بر‌تر را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان مدیر روابط عمومی آبفای کاشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی که توسط دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان انجام شده است شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر دستگاه مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته است.

عباسعلی کحال افزود: شاخص‌های عمومی بر اساس سند تحول اداری کشور و شاخص‌های اختصاصی بر اساس فعالیت‌ها و اساسنامه شرکت‌ها تدوین و جهت سنجش دستگاه‌ها ارائه گردیده است.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب کاشان تلاش کرده است بر اساس وظایف سازمانی و رسالت انسانی بهترین خدمات را برای شهروندان ارائه کرده و همواره خود را در معرض سنجش سازمان‌های ارزیاب قرار دهد.

کحال یادآور شد: همه شهروندان دو شهرستان کاشان، آران و بیدگل تحت پوشش خدمات آبفا قرار دارند و قطعاً این شرکت نیازمند همراهی بیش از گذشته مردم در جهت ارتقاء خدمات بهتر می‌باشد.

وی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان گفت: به اعتقاد همه کار‌شناسان و صاحب نظران دانشگاهی با توجه به آلودگی منابع آب شرب به وسیله چاه‌های جذبی فاضلاب خانگی، ضرورت این پروژه بر کسی پوشیده نیست.

کحال با بیان اینکه برای انجام هر کار بزرگ کاستی‌ها و نقص‌هایی نیز متصور است گفت: انجام پروژه‌های زیربنایی برای شهر و منطقه تنها با همدلی و همراهی مردم و همه مسئولین و مدیریت شهری امکان پذیر است.

مدیر روابط عمومی تصریح کرد: ارزیابی‌هایی که از طریق استان و کشور و در طول چند سال گذشته از آبفای کاشان انجام شده است نشان می‌دهد که مسئولان و متولیان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین خدمات را برای همشهریان ارائه دهند و البته مردم نجیب و شریف کاشان شایسته بهترین‌ها می‌باشند.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش جمعی بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری ارائه نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز