خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان:

تعهد، هوشمندی و امانت داری مهمترین شاخصه خبرگزاری «ایلنا» ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۶۳

تنویر و روشنگری افکار عمومی جامعه، تعهد، هوشمندی و امانت داری مهم‌ترین شاخصه خبرگزاری «ایلنا» ست.

ایلنا: معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه کاشان گفت: تنویر و روشنگری افکار عمومی جامعه، تعهد، هوشمندی و امانت داری مهم‌ترین شاخصه خبرگزاری «ایلنا» ست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کاشان، «علیرضا جوادی» در پیامی ضمن تبریک یازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایلنا، گفت: پرداختن به دغدغه‌های عمومی و توجه ویژه به معضلات مختلف اجتماعی از جمله ویژگی‌های خبرگزاری‌ کارایران «ایلنا» در عصر ارتباطات فعلی است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان در پیام خود افزوده است: خبرگزاری ایلنا در شهرستان کاشان را نیز از همین دسته از رسانه‌ها و خبرگزاری‌هایی که در تنویر و روشنگری افکار عمومی جامعه، تعهد، هوشمندی و امانت داری را سرلوحه کاری خود قرارداده است می‌دانیم.

وی ضمن آرزوی توفیق روز افزون همه جانبه برای کلیه خبرنگاران خبرگزاری ایلنا در پیام رسانی، روشنگری افکار عمومی جامعه در سراسر کشور گفت: الحمدالله خبرگزاری ایلنا که خبرنگاران محترمش مستقیما حضوری فعال در انعکاس همه حوادثما در حوزه کاشان و آران و بیدگل دارند الحق و الانصاف خستگی ناپذیری و تلاش بی‌وقفه این عزیزان قابل ستایش است.

فرماندار شهرستان کاشان به آشنایی کاملی که خبرگزاری ایلنا در جامعه کنونی به جهت به روز بودن و آینده نگری دارد اشاره کرد و گفت: این خبرگزاری باید به لحاظ فنی و تجهیزات مربوطه نیز تقویت شود و توسعه پیدا کند تا در آینده هم پا به پای سایر خبرگزاری‌های ملی و بین المللی حرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز