خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان:

دانش آموزان کاشان در کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی شرکت کردند

کد خبر : ۱۴۷۹۱۵

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان از برگزاری کارگاه آموزش مهارت های زندگی با حضور دانش آموزان مدارس دوره متوسطه این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان از برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی با حضور دانش آموزان مدارس دوره متوسطه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «حسین عنایتی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: در دنیای امروز، لازمه زندگی سالم همراه با آرامش و نشاط، کسب آموزش‌های لازم برای شناخت بیشتر خود، دیگران و محیط است.

به گفته وی، بسیاری ازمشکلات، اختلافات وآسیبهای اجتماعی ریشه در تصمیم‌های نادرست و ناآگاهانه برای انتخاب شیوه زندگی است که ارایه به موقع اطلاعات لازم به دانش آموزان می‌تواند در پیشگیری از این معضلات و آسیب‌های فردی و اجتماعی موثر باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مرکز مشاوره اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش آموزان پایه‌های چهارم و سوم متوسطه به صورت داوطلبانه با حضور مشاوران این مرکز نمود.

وی افزود: هر کارگاه با حضور ۲۵ داوطلب تشکیل شد که در هر کلاس سه مشاور به ارائه مطلب پرداخته و جوابگوی سوال‌های چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این خصوص بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز