خبرگزاری کار ایران

در مسابقه پیامکی ویژه ۲۲بهمن ماه:

کودکان کاشانی در انقلاب ایرانی نقش آفرینی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۳

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از شرکت و حضور کودکان کاشانی در مسابقه پیامکی روز راهپیمایی ۲۲بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از شرکت و حضور کودکان کاشانی در مسابقه پیامکی روز راهپیمایی ۲۲بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای نخستین بار در کاشان در روز ۲۲بهمن ماه بیش از ۲ هزار نسخه مسابقه نقاشی کودک و انقلاب در بین کودکان کاشانی توزیع شد.

وی گفت: در این مسابقه سه کلمه «کودک، انقلاب، ایران» همراه با رنگ آمیزی یک نقاشی انقلابی ذکر شده بود که شرکت کنندگان بایستی جواب را در یک جمله به شماره ۳۰۰۰۸۶۶۵۴۲۲۳۳۳ پیامک کنند.

به گفته وی، مهلت ارسال پیامکی این مسابقه تا پایان بهمن ماه اعلام شده تا شرکت کنندگان بتوانند زیبا‌ترین و بهترین جمله را بگویند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هدف از اجرای این طرح را آگاه سازی کودکان در مورد انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام راحل و ارج نهادن همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس ذکر کرد.

نادعلی در پایان گفت: اسامی برگزیدگان در این مسابقه از طریق سایت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز