خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کاشان:

شهدای نوجوان انقلاب اسلامی کاشان در قاب تصویر نشستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۱

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از چاپ و توزیع نشریه دیواری دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه شهدای نوجوان کاشانی خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از چاپ و توزیع نشریه دیواری دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه شهدای نوجوان کاشانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «مهدی نادعلی» در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای نخستین بار در کاشان نشریه دیواری دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه شهدای نوجوان این شهرستان، شهید محسن دیلم کیارودی، سید مصطفی بنی هاشمی و غلامرضا عارضی در بین مدارس توزیع شد.

وی، خاطره، مسابقه و یک طرح نقاشی یا خط از دانش آموزان مقطع چهارم و پنجم ابتدائی را از جمله طرح‌های این نشریه برشمرد.

به گفته وی، این نشریه در تیراژ پنج هزار نسخه توزیع شده که هر دانش آموز با ارائه این نشریه می‌تواند داده‌های خود را با هدف یاد و خاطره شهدای نوجوان در معرض دید دوستدارن و عاشقان خود قرار دهند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هدف از چاپ و توزیع این نشریه در بین این مقطع سنی را آگاه سازی نوجوانان در حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل دانست.

نادعلی گفت: از ۲۷ شهید انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان سه شهید نوجوان تقدیم انقلاب شده است.

وی، مهلت ارسال این نشریه‌ها را که از طریق آموزش و پرورش در ایام اله دهه فجر توزیع شده تا ۳۰ بهمن ماه اعلام کرد.

به گفته وی، در پایان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ۳۵ نفر از برگزیدگان این نشریه با همکاری شهرداری، بخشداری مرکزی، آمورزش و پرورش و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان جوایزی اهداء می‌شود.

گفتنی است: محتوای نشریه دیواری دهه فجر انقلاب اسلامی توسط انتشارات سوره تماشا تهیه و تنظیم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز