خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان:

چراغ تماشاخانه ماه در فرهنگسرای مهر کاشان پرفروغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۹

با حضور شهردار، معاونین، مدیرعامل سازمان و مسوولین کاشان چراغ «تماشاخانه ماه» فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری روشن شد.

ایلنا: با حضور شهردار، معاونین، مدیرعامل سازمان و مسوولین کاشان چراغ «تماشاخانه ماه» فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری روشن شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «تماشاخانه ماه» فرهنگسرای مهر این سازمان در ۲۳ بهمن ماه به بهره برداری رسید.

مهدی نادعلی گفت: این پروژه با زیربنای ۱۵۳ هزار و ۷۵ متر مربع با ظرفیت تماشاچی۸۰ نفر افتتاح شد.

وی، هزینه اختصاص داده شده برای ساختمان و تجهیزات این پروژه را یکصد میلیون تومان ذکر کرد و افزود: ۷۰ میلیون تومان برای مرمت ساختمان و ۳۰ میلیون تومان برای تجهیزات تماشاخانه هزینه شده است.

به گفته وی، این طرح از شهریور ماه ۱۳۹۰ با کارفرمایی شهرداری منطقه دو کاشان آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هدف از احداثاین تماشاخانه را افزایش فضاهای هنری، ایجاد محیطی کاملاً نمایشی، استعدادیابی و شکوفایی علاقمندان به هنرهای تئا‌تر و نمایش و ارائه نمایش‌های تئا‌تر مهر در سالن‌هایی تئا‌تر گونه برشمرد.

نادعلی تاکید کرد: امید است با توجه به برگزاری جشنواره‌های ملی در زمینه‌های هنر تئا‌تر و نمایش در کاشان با حمایت و همدلی مسوولین شهرستان تعداد سالن‌های نمایشی افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز