خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

ملت ایران با حضور خود درراهپیمایی ۲۲ بهمن بلندپروازی آمریکارا لگد مال کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۵

مردم آگاه و فهیم در سراسر کشور در روز ۲۲ بهمن خالق معجزه‌ و حماسه‌ای بودند که دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی، بر آن اعتراف و اذعان داشتند.

ایلنا: امام جمعه کاشان با اشاره به حضور پرشور و گسترده ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: مردم آگاه و فهیم در سراسر کشور در این روز خالق معجزه‌ و حماسه‌ای بودند که دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی، بر آن اعتراف و اذعان داشتند.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " آیت الله " عبد النبی نمازی " با اشاره به بازتاب حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در رسانه‌های دنیا خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور خود جسارت، بی‌ادبی و بلندپروازی مقامات آمریکایی‌ها را لگدکوب کرد و گزینه روی میز اوباما را با شعار «مرگ بر آمریکا» پاسخ دادند.
امام جمعه کاشان با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا عنوان کرد: آمریکایی‌ها بیچارگانی هستند که عبارت بی‌اعتمادی را از ایران وام گرفته و دوباره آن را به این کشور نسبت می‌دهند.
وی وزیر خارجه آمریکا را انسانی گیج توصیف و تصریح کرد: آمریکایی‌ها علی‌رغم بازرسی‌های مکرر از مراکز هسته‌ای ایران ابراز نگرانی می‌کنند و ایران را قابل اعتماد نمی‌دانند این در حالی است که مقام معظم رهبری در همان ابتدا غیر قابل اعتماد بودن آنها را بیان فرمودند.
آیت الله نمازی عضو خبرگان رهبری ادامه داد: در حالی آمریکا نقض حقوق بشر را به ایران نسبت می‌دهد که حمله نظامی به عراق و افغانستان را در کارنامه دارد و هنوز هواپیماهای بدون شرنشینش، پاکستان را بمباران می‌کنند و ناوگان‌هایش در آب‌های بین‌المللی دنیا و نیروهایش در ژاپن و آفریقا حضور دارند.
خطیب نماز جمعه کاشان در ادامه با اشاره به سخن وزیر خارجه آمریکا در مورد دستور کار مذاکرات آینده اظهار داشت: بر خلاف نظر آنها تیم مذاکره‌کننده ایران موضوعات مطروحه از سوی آنها شامل حقوق بشر، تروریست بودن ایران و موشک بالستیک را خارج از دستور دانسته و اعلام کردند تنها در مورد مسئله هسته‌ای مذاکره می‌کنند.
نمازی آمریکا را پایه‌گذار تروریست خواند و بیان داشت: آمریکا آشوب و هرج و مرجی را در سوریه بنیان نهاد که امروز شاهد آن هستیم که تروریست‌ها از این کشور به سوی عراق سرازیر هستند و هرج و مرج عجیبی را در آنجا ایجاد کردند.
به گفته وی امروز زمان آگاهی، هوشیاری و آماده باش بودن ملت ایران در عرصه سیاسی است و مردم باید تمام حرکات دشمن را رصد کند و مراقب باشد تا از چند دستگی و جدایی پرهیز کنند چراکه تفرقه برای اقتدار و مصالح ملی سم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز