خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌‌ای از سوی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل؛

از حضور مردم انقلابی آران و بیدگل در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی شد

کد خبر : ۱۴۵۲۴۵

از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال، در خیابان های ا شهر آران و بیدگل که با حضوری گسترده و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ انقلاب، بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبری تجدید پیمان کرده و حماسه ای دیگر آفریدندفدردانی می شود

ایلنا: از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال، در خیابان‌های این شهر آران و بیدگل که با حضوری گسترده و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ انقلاب، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبری تجدید پیمان کرده و حماسه‌ای دیگر آفریدند قدردانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل متن بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از حضور حماسی مردم شهرستان آران و بیدگل در راهپیمایی ۲۲ بهمن که تصویر آن به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان ویژه کاشان ارسال شده استبه شرح ذیل است:

در مطلع الفجر پیروزی حق بر باطل و سرآغاز حکومت ا… بر زمین و در سالروز انفجار نور(یوم ا… ۲۲ بهمن) و در طلیعه معطر سی و ششمین بهار پیروزی، یکبار دیگر سیل خروشان امت بصیر و قهرمان موج آفرین عرصه شکوه و شوکت دیرینه شد، یکبار دیگر دریای طوفانی این ملت، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأیوس و ناامید نمود و به پیروی از رهبری، خیابان‌ها و میادین همه شهرهای ایران اسلامی را به صحنه عزت و آزادگی مبدل ساخت و با آرمانهای امام راحل و همه شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کرد تا به استکبار جهانی ثابت نماید که تحریم‌ها و تهدید‌ها حباب‌هایی است تهی و بسته‌های روی می‌ز‌ها چون بسته‌های پیشین به رسوایی باز می‌گردد.

مردم فهیم، شهید پرور، انقلابی و همیشه در صحنه دارالشهداء شهرستان آران و بیدگل

از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال، در خیابان‌های این شهر با حضوری گسترده و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ انقلاب، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبری تجدید پیمان کرده و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند. و فریادهای مرگ بر آمریکای خود را به عنوان گزینه‌های روی میز خود به دشمن نشان دادند.

این حضور ملت ایران دارای این پیام برای کشورهای سلطه گر است که مردم ایران با تهدید و تحریم از پای نخواهند ایستاد و در راه حفظ انقلابشان همچون گذشته ایستاده‌اند. وکسی نمی‌تواند به این مردم چیزی را تحمیل کند، این مردم فقط شایسته تکریم هستند و با این مردم با زبان زور و تهدید نمی‌شود صحبت کرد.

جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) توانسته در طول ۳۵ سال گذشته مسیر رشد، پیشرفت و تعالی کشور را با حضور مردم در همه زمینه‌ها به دست آورد و به طور حتم این حضور چشمگیر مردم می‌تواند مهم‌ترین پشتوانه برای مذاکرات آتی کشور محسوب شود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره)، از حضور حماسی و پر شکوه کم سابقه تمام اقشار مختلف مردم ولایتمدار، تقدیر و تشکر می‌نمائیم وبر تک تک شما درود می‌فرستیم واز خداوند سبحان می‌خواهیم انقلاب اسلامی ما را به انقلاب جهانی مصلح کل مهدی موعود(عج) متصل نماید. آمین یا رب العالمین

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز