خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

کلنگ آزادسازی مهمترین محور گردشگری کاشان(امیرکبیر) به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۶

با حضور استاندار اصفهان، معاون عمرانی استانداری، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان کلنگ آزادسازی مهمترین محور گردشگری کاشان(امیرکبیر) به زمین زده شد.

ایلنا: با حضور استاندار اصفهان، معاون عمرانی استانداری، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان کلنگ آزادسازی مهم‌ترین محور گردشگری کاشان(امیرکبیر) با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان پروژه گردشگری محور امیرکبیر در فاز اول به طول ۵ کیلومتر از سه راه سلمان تا هتل امیرکبیر و فاز دوم به طول حدود یک کیلومتر از هتل امیرکبیر تاباغ تاریخی فین کاشان با ۶۰ متر تعریض دو طرف خیابان و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ ملیارد تومان توسط شهرداری کاشان اجرا می‌شود.

استاندار اصفهان در مراسم کلنگ زنی این پروژه مهم، طراحی آزادسازی محور گردشگری امیر کبیر را خوب و رضایتمند دانست و گفت: با آزاد سازی این محور مهم توریستی به رونق گردشگری شهرستان کاشان کمک زیادی خواهد شد.

شهردار کاشان نیز گفت: با توجه به اینکه در مسیر آزادسازی محور گردشگری امیر کبیر تپه‌های سیلک، زیارت ابولولو. شاهزاده ابراهیم، باغات اطراف و باغ فین کاشان قرار گرفته در توسعه گردشگری این شهرستان کمک زیادی خواهد شد.

سیدمحمد ناظم رضوی زحمات شهرداران و شوراهای اسلامی دوره‌های قبل در آزاد سازی این محور گردشگری را قابل تقدیر دانست و گفت: برای آزاد سازی مابقی این محور به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی از آزاد سازی کارخانه حریر و مخمل که از مهم‌ترین املاک باقیمانده دراین طرح بود خبرداد و گفت: دراین محور با ایجاد ۱۶ و نیم هکتار فضای سیز فضای بسیار مفرحی را به این محور خواهد داد که آب مورد نیاز این مقدار فضای سیز نیز از چشمه قنات‌های اطراف فین و دیگر منابع آبی تامین خواهد شد.

وی تصریح نمود: ایجاد خط راه آبی، ایجاد پیاده روی و ریل آهن شهری در مسیر ۶ کیلومتری محور امیر کبیر از جمله طرحهای مطالعه شده به منظور کاهش بار ترافیک شهرستان کاشان دراین محور است.

احداثخیابان حریر و مخمل به طول ۴۰۵ مترمربع و با هزینه یک میلیارد تومان و با هدف دسترسی به محور گردشگری امیرکبیر و افتتاح ساختمان شورای شهر کاشان با ۶۳۶ مترمربع زیربنا در ۴ طبقه و با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های شهرداری کاشان بود که رور گذشته با حضور استاندار اصفهان به بهره‌برداری رسید.

عصر روز گذشته نیز بهره بردای از پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلو ولت و همچنین ۶۳ کیلو ولت شرکت سایپا کاشان با حضور استاندار اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است، به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموع ۹۴ پروژه در بخش‌های عمران و بهداشتی روستایی، مخابرات، برق‌رسانی، عمران و بهسازی شهری، میراثفرهنگی کشاورزی، اداری و آموزشی با سرمایه‌گذاری ۱۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، شهرستانی، ملی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی در کاشان به بهره‌برداری رسیدکه از مهم‌ترین این طرح‌ها بزرگ‌ترین مجتمع صنایع پودری خاورمیانه با ۹۲ نوع پودر میوه‌ای شامل شیر خشک، پودر بستنی، کافی‌میکس و انواع پودرهای شیر میوه‌ای در کاشان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع صنایع پودری با سرمایه‌گذاری جواد کارگرنژاد کارآفرین بر‌تر کشور به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی یک‌هزار نفر، ۶۰۰ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیر مستقیم افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز