خبرگزاری کار ایران

ویژه ۲۲ بهمن:

نمایشگاه اسناد انقلاب در کاشان برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۴

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی نمایشگاهی از " اسناد انقلاب " از وقایع ۱۶ دی تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی نمایشگاهی از «اسناد انقلاب» از وقایع ۱۶ دی تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ در این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این نمایشگاه که ویژه ایام اله دهه فجر در محل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان دایر است، تعداد ۳۰ روزنامه اطلاعات و کیهان از وقایع و اتفاقات دوران قبل از انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را اطلاع رسانی از وقایع دوران قبل از انقلاب، معرفی حضور همیشگی مردم در صحنه‌های عبادی - سیاسی با رهنمودهای حضرت امام(ره) و رشادت‌ها و دلیری‌های مردم انقلابی عنوان کرد.

به گفته وی، در این نمایشگاه که با استقبال خوب شهروندان کاشانی روبرو شده است می‌توان علاقمندی آنان را به وقایع و اتفاقات و مهم‌تر از آن فعالیت‌های امام راحل طی تلاش‌ها و رشادت‌های وصف ناپذیرش دید.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، همچنین از برپایی این نمایشگاه همزمان با «۲۲ بهمن» در محل تجمع مردم در میدان جهاد کاشان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز