خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

نخستین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۵

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نخستین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات دبیرستان ابریشم چی این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نخستین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات دبیرستان ابریشم چی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل در این مراسم که با حضور امام جمعه، نخبگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و حدود ۲۵۰ بسیجی شهرستان آران و بیدگل برگزارشد روسای هر کارگروه به بیان اهداف و وظایف خود در اجلاسیه پرداختند.

مسئول کارگروه فرهنگی، سیاسی گفت: این کارگروه شامل مباحثتبلیغات، روشنگری و بصیرت افزایی، فضای گردشگری، شهدا و جانبازان و آثار دفاع مقدس، مراسم و مناسبت‌ها، فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب و صوتی و تصویری، هنر و ادبیات، نخبگان هنری و فرهنگی با دبیری معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه است.

مسئول کارگروه اجتماعی نیز گفت:: این کارگروه شامل ۱۳ نفر از اقشار صاحب نظر در مسائل اجتماعی مباحثامر به معروف و نهی از منکر، ارتقاء امنیت، تحول اداری و کارآمدی، آسیب‌شناسی اجتماعی و اختلافات محلی، آسیب‌شناسی فقر و تبعیض، امور حقوقی و قضایی با دبیری معاون اطلاعات ناحیه را دنبال می‌کند.

مسئول کارگروه اقتصادی در ادامه بیان کرد: در این قسمت موضوعات اشتغال و کارآفرینی، سازندگی و محرومیت زدایی، کشاورزی، صنعت، بازار و تجارت، توسعه قرض‌الحسنه و امور خیریه با دبیری مسئول بسیج سازندگی ناحیه بررسی می‌شود.

مسئول کارگروه علمی، آموزشی و پژوهشی تصریح کرد: این کارگروه شامل موضوعات آموزش و پرورش، آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری ارتباطات، صنعت و دانشگاه، جنبش نرم افزاری و تولید علم، نخبگان علمی با دبیری یکی از مسئولین سپاه ناحیه با انتخاب فرمانده ناحیه بسیج شهرستان است.

مسئول کارگروه بانوان گفت: مباحثکودکان، ازدواج، خانواده، حجاب و عفاف، حضور اجتماعی زنان با دبیری بسیج جامعه زنان ناحیه شامل فعالیت‌های این بخش است.

مسئول کارگروه تربیتی و اخلاقی، موضوعات در زمینه حلقه‌های تربیتی، کیفیت بسیجیان، قرآن و عترت، بسط و تعمیق اخلاق، معنویت افزایی، مسجد و نماز، نماز جمعه، توسعه دعا و نیایش با دبیری تربیت و آموزش ناحیه را برخی از حوزه‌های فعالیتی این کارگروه اعلام کرد.

مسئول کارگروه دفاعی نیز بیان کرد: فعالیت این کارگروه شامل مباحثتقویت بنیه دفاعی، تقویت روح سلحشوری و رزمندگی و ارتقاء آمادگی رزمی مردم، با دبیری عملیات ناحیه است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم پس از رای گیری به ترتیب حجت الاسلام محدثبا ۹۴ رای به عنوان رئیس، کسایی زادگان با ۸۶ رای نایب رئیس، صدر با ۶۵ رای بازرس، روحانی با ۵۲ رای بازرس، بشارتی با ۵۰ رای و خادم با ۴۲ رای نیز به عنوان دیگر اعضای مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز