خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران و بیدگل در اولین اجلاسیه مجمع بسیج این شهرستان:

مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل بازوی توانمند مدیران اجرایی این شهرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۴

استفاده صحیح بسیج از ظرفیت‌های نخبگان و مدیران جوان شهرستان آران و بیدگل به عنوان بازوی تمام عیار می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات موجود در این شهرستان باشد.

ایلنا: امام جمعه آران و بیدگل گفت: استفاده صحیح بسیج از ظرفیت‌های نخبگان و مدیران جوان شهرستان آران و بیدگل به عنوان بازوی تمام عیار می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات موجود در این شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «حجت الاسلام سید محمد موسوی» در اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل ضمن تبریک دهه فجر به فجر آفرینان، سربازان مخلص ولایت و منتظران منجی عالم بشریت به احساس مسئولیتی که بسیج نسیت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مشکلات جامعه دارد اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل و انتخاب افرادی به‌عنوان کانون فرهنگی در عرصه‌های مختلف، تشکیل اتاق فکر و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی کار نو و بدیع و قطعاً با برکتی خواهد بود.

وی با اشاره سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند: بسیج شجره طیبه است. گفت: این شجره طیبه مد نظر امام(ره) الان میوه‌های خودش را با حضور شما عزیزان دراین اجلاسیه نشان می‌دهد که این شجره ریشه دار است و با طوفان حوادثنابود نمی‌شود.

امام جمعه آران و بیدگل طرح جدید اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل را یکی از میوه‌های شجره طیبه مدنظر امام در بسیج دانست و گفت:(تشکیل مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل) طرح بسیار زیبا و شکیل و به‌روز است که می‌تواند به‌عنوان مشاور و بازوان اجرایی با ارائه راهکار به بررسی مشکلات مردم این شهرستان بپردازد.

موسوی مجمع بسیج شهرستان آران و بیدگل را به عنوان بازوان توانمند مدیران اجرایی این شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: استفاده صحیح بسیج از ظرفیت‌های نخبگان و مدیران جوان شهرستان آران و بیدگل به عنوان بازوی تمام عیار می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات موجود در این شهرستان باشد.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه الگوی جامعه نبی مکرم اسلام و نظام عدل علوی امیرالمومنین(ع) بعنوان راهنما در جلوی ماست. گفت: در ۸سال دفاع مقدس بسیج به داد نظام رسید شهدایی که در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد از بسیج است.

وی نقش بسیج را در دوران سازندگی بسیار اثر گذار دانست و گفت: همانطورکه در زمان سازندگی بعد از جنگ و در اوایل شروع انقلاب توسط بسیج یک جهادی برای سازندگی کشور ایجاد شد الان هم نیاز به حضور فعال بسیجیان است.

وی با بیان اینکه هر کجا حزب الله هستند موفقیت و پیروز در آنجا حاصل شد و هر کجا حزب الله حضور دارد، حزب الشیطان حضور ندارد گفت: الان انقلاب اسلامی ایران در شرایطی قرار گرفته­ که تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دنیا چشم به ایران عزیز دوخته‌اند.

امام جمعه آران و بیدگل ایران اسلامی را به‌عنوان یک کشور مقتدر و مقاوم به برکت حضور بسیجیان دانست و افزود: بسیج با حضور در تمام عرصه‌ها ومیادین جمعوری اسلامی ایران را الگوبه عنوان الگو در دنیا قرارداد.

وی به شناخت جریان روشنفکری غربی و تحجر به عنوان دوجریان غیر سازش پذیر در مقابل بسیج عنوان کرد و گفت: جریان روشنفکری غربی به عنوان اولین جریان مخالف که اصلا با بسیج سر سازش ندارد به طوری که زمانی در مطبوعاتشان می‌نوشتند که بسیج مستبد است و اعلام می‌کردند اگر نظام به دست بسیجیان بیفتد نظام مستبد خواهد شد. و جریان دوم جریان تحجر که قبلا با عنوان انجمن حجتیه اعتقاد داشتند هر نظامی قبل از ظهور امام زمان(عج) باطل است.

وی تصریح نمود: جریان تحجر از زاویه دیگری به تفکر بسیجی صدمه می‌زند. الان هم افرادی هستند که می‌گویند ما حسینی هستیم شیعه هستیم عزاداری هم می‌کنیم اما انقلابی نیستیم، لذا باید این جریان‌ها را شناخت و در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز