خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام اله دهه فجر:

برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۹

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه " اسناد انقلاب " ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه «اسناد انقلاب» ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: به مناسبت پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ نمایشگاهی از «اسناد انقلاب» از ۱۶ دی تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ در میدان جهاد کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ سند انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

به گفته وی، برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان «شوق حضور» ویژه حضور کودکانی که در راهپیمایی‌های سال‌های قبل شرکت داشته‌اند، برگزاری کوهگشت خانوادگی توسط اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام الله دهه فجر است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، برپایی غرفه گریم کودک، ایستگاه مسابقه نقاشی با موضوع کودک و انقلاب، توزیع پرچم ملی، توزیع عکس و پوس‌تر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، توزیع کلاه با نقش پرچم ایران، بادبادک و تبلیغات محیطی گسترده را از دیگر برنامه‌های این سازمان ویژه دهه مبارک فجر برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز